Školení Marketingová strategie

MarketingVyberte si z naší ohromné nabídky výukových kurzů. Pro Vaši lepší orientaci jsou rozděleny do základních kategorií

Marketingová strategie

MARK1
Základy účinného marketingu – kurz pro začínající marketéry
MARK2
Marketingová analýza
MARK6
Marketingová strategie
MARK7
Budování značky
MARK9
Marketingový plán - strategie a rozpočet
MARK11
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka
MARK25
Marketing a Design
MARK29
Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků

Vybrané zákaznické reference

Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Petr P.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Bez výhrad. Velmi přínosné, i když náročné, školení. Odnáším si několik impulzů, které využiji v praxi. Těším se na další školení. :-)"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Olga Č.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Děkuji za podnětné a tentokrát i velmi prakticky zaměřené školení. Ráda jsem si zopakovala a vyzkoušela další aplikace SWOT analýzy, prohloubené o pro mne nové nástroje. Uzitecny nastroj pro mne bude PEST a také prioritách pomocí MAP."
AmRest s.r.o., Pavel J.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka  ( MARK11)
"Pozitivní zábavná forma diskuze, nebylo to klasické školení."
AmRest s.r.o., Jakub P.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka  ( MARK11)
"Pozitivně vedené školení s dostatkem praktických cvičení "
HERLITZ, spol. s r.o., Lucie B.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Skoleni hodnotim velmi pozitivně, přineslo spoustu novych informaci o možnostech a šlo vidět, ze skolitel se vyzná a má spoustu zkušenosti, které předává dal. "
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Tomáš N.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Velmi dobrý a vyvážený poměr mezi teorií a praxí. Skvělé prostředí a paleta občerstvení. Kurz naprosto splnil moje očekávání. Byl přizpůsoben mým potřebám a není nutné nic měnit ani doplňovat. Děkuji."
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Petr Z.
Marketingová analýza ( MARK2)
"Oceňuji, že lektor udržel po celou dobu moji pozornost a průběžně přizpůsoboval témata zájmům účastníků. Kurz bych doplnil o nějakou interkativnější část, ve které by se všichni zapojili do řešení nějaké kratší případové studie."
Somfy, spol. s.r.o., Kateřina P.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka  ( MARK11)
"Školení bylo dobře zorganizované, informace srozumitelné, praktice ukázky a tipy. "
COLAS CZ, a.s., Andrea Š.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Přínosem pro mne byl budget, software, plány. Celkově školení výborné, interaktivní a diskuzní."
Hotel Paříž Praha, a.s., Kateřina J.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Jsem spokojená, zaujaly mne jednotlivé kroky k sestavení strategie. "
MEDIN, a.s., Radka N.
Marketingová strategie ( MARK6)
"Seminář se mi velmi líbil. Lektor vynikající. Děkuji :-)"