Školení Digitální marketing pro manažery
Vyberte si z naší ohromné nabídky výukových kurzů. Pro Vaši lepší orientaci jsou rozděleny do základních kategorií
Digitální marketing pro manažery
- MARK5
-
Úvod do sociálních sítí pro manažery
- MARK8
-
Obsahový marketing pro manažery
- MARK16
-
Digitální marketing
Vybrané zákaznické reference
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Pavlína K.
Digitální marketing (
MARK16)
"Vše bezva, výborné zázemí"
Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace, Iveta R.
Digitální marketing (
MARK16)
"moc děkuji za ukázky a vychytávky z praxe a srozumitelný výklad"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Vít M.
Digitální marketing (
MARK16)
"Já jsem naprosto spokojený. Děkuji. "
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Ivo M.
Digitální marketing (
MARK16)
"Protože jsem v oboru spíše začátečník s obecnými znalostmi, rád jsem si něco konkrétně a prakticky vyzkoušel. Děkuji lektorovi Černému za předané znalosti a tipy."
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Marie Š.
Digitální marketing (
MARK16)
"Bylo to skvele,jsem moc rada,ze jsem se mohla zucastnit i na dalku. Dozvedela jsem se mnoho noveho a potrebneho.
Moc dekuji!"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Radka L.
Digitální marketing (
MARK16)
"Lektor je naprostým profesionálem v oboru, srozumitelný, systematický, vstřícný. Největší nevýhodou byl příliš široký záběr témat v krátkém čase. I tak jsem se dozvěděla o množství užitečných aktuálních dat a nástrojů, které budu postupně zavádět do praxe. Děkuji."
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, David O.
Digitální marketing (
MARK16)
"Jako laik v dané problematice jsem se na kurz Digitální marketing přihlásil především s cílem rozšířit si obzory a získat užitečné a praktické informace. Má očekávání byla naplněna. Nic mi nechybělo a nic bych neměnil, velmi oceňuji školitele, pana Luboše Černého – skvěle vysvětlující, fundovaný, zábavný. Celý dvoudenní kurz se nesl v dobře organizovaném, příjemném a obohacujícím duchu. Přesně takto to má z mého pohledu vypadat. Děkuji. "
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Alice K.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení plné prakticky použitelných tipů a informací. Myslím, že d 16 hodin, bylo vtěsnáno maximální množství informací, jaké lze v daném čase předat. Vše vysvětleno na praktických příkladech s možností řešit vlastní situace. Vřele doporučuji"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Jiří V.
Digitální marketing (
MARK16)
"Rád bych velice ocenil zázemí, ve kterém se školení konalo, vysokou erudici a zkušenosti školitele (Lubomír Černý) a šíři a rozmanitost témat, která se během školení probírala."
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Radka B.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení s panem Hrubým bylo příjemné, přínosné. Měli jsme spoustu prostoru a možností na dotazy, které byly vždy zodpovězeny, dozvěděla jsem se spoustu nových a přínosných informací a ještě k tomu mě celé školení bavilo. "
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení bylo pro mou pracovní činnost velmi přínosné. Děkuji"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Jana Š.
Digitální marketing (
MARK16)
"se školením jsem byla spokojena, bylo srozumitelné a zajímavé"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digitální marketing (
MARK16)
"Celkový dojem je báječný, předčilo mé očekávání, moc děkuji"
EP Energy Trading, a.s., Lucie Ď.
Digitální marketing (
MARK16)
"Líbilo se mi mnoho praktických ukázek."
Mondelez Czech Republic s.r.o., David K.
Digitální marketing (
MARK16)
"Lektor je velmi zkušený, líbí se mi příklady z praxe, aktivně naslouchal a byl schopný pohotově reagovat. Obdivuji energii lektora, udržel celé dva dny lidi zapojené.
"
Mondelez Czech Republic s.r.o., Irena C.
Digitální marketing (
MARK16)
"Perfektní školení, plné praktických rad. Je vidět, že školitel má super přehled a reálnou zkušenost s tím, co říká. Navíc moc pěkně prezentuje - přirozeně a zábavně."
Mondelez Czech Republic s.r.o., Alexandra N.
Digitální marketing (
MARK16)
"Školení se mi líbilo, hodně zajímavých postřehů z digital. Líbil se mi i styl lektora - osobitý, humorný. Vidím velký přínos nejen pro firemní, ale i osobní účely. "