Základy účinného marketingu – kurz pro začínající marketéry (MARK1)

Marketing, Marketingová strategie

Marketing je obsáhlé téma, které s rozvojem digitálního marketingu vytvořilo prostředí, v němž je složité se orientovat. Pro mnohé je marketing jen reklama a způsob jak nalákat zákazníka, nicméně marketing je více než to. Na kurzu si ukážeme, jak marketing uchopit, co od něho očekávat, jak s ním pracovat a jaké možnosti nabízí. Zároveň si společně vytvoříme základní marketingovou analýzu, kterou můžete použít jako podklad při tvorbě vlastních marketingových aktivit.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Zorientovat se v základech marketingu a jejich praktických využití pro vaši práci a podnikání
  • Tvořit marketingovou analýzu a strategii
  • Rozumět pojmu persony
  • Pochopit, co vše zahrnuje marketingový mix a jak s ním pracovat
  • Používat nástroje online a offline marketingu

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří chtějí pracovat v oblasti marketingu a mají zatím minimální znalosti z tohoto oboru
  • Všichni, kteří s marketingem pracují jako samouci a uvědomují si, že mají v této oblasti ještě rezervy

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Co vše znamená marketing 
    1. Marketing není jen reklama 
    2. Marketingové modely 
    3. Teorie vs. praxe 
  • Strategie firmy 
    1. Strategie určuje postup 
    2. SMART cíl vytyčuje směr 
    3. Jak pracovat s rozpočtem (kde na to vzít) 
  • Marketing persony 
    1. SBU - strategické obchodní jednotky 
    2. Kdo je můj zákazník 
    3. Zákazník je víc než jen jméno a adresa 
    4. Jak vytvořit marketingovou personu 
  • Marketingový mix 
    1. Produkt a jeho specifika 
    2. Cenová politika 
    3. Distribuční síť 
    4. Reklama a propagace 
    5. Lidské zdroje 
    6. Nastavení správných procesů 
    7. Plánování (operativa vs. strategie) 
  • Základní komunikační kanály 
    1. Sociální sítě 
    2. Prodejní web 
    3. Bez informací kráčíme tmou (datová analýza) 
    4. Jak neposílat SPAM 
    5. Design a texty 
  • Diskuze, shrnutí, závěr 
Doporučený následný kurz:
Marketingová analýza (MARK2)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
5 600,00 Kč (6 776,00 Kč včetně 21% DPH)