Základy Public Relations (KOM8)
Komunikace a asertivita, PR: Public Relations
Cílem praktického workshopu je poskytnout přehled pro práci Public Relations (PR), seznámit se s principy vztahů s médii, umět zpracovat tiskovou informaci a připravit se na PR aktivity.
Dozvíte se, jaké oblasti PR zahrnuje, jak spolupracovat s různými druhy médií a orientovat se v elektronických médiích. Zjistíte, na co se zaměřovat se při kooperaci s novináři. Získáte hmatatelný výstup, který vytváří podklad k dalším stupňům Public Relations.
Trénink je určen začínajícím pracovníkům v PR, tiskových oddělení, zájemcům z řad interní komunikace, marketingu, personalistiky i jiných oblastí.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Metodika kurzu:
praktická komunikační cvičení, trénink před kamerou, případové studie, praktické příklady, zpětná vazba, diskuze
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Kontext Public Relations (PR)
-
Podstata a tvorba PR, druhy a oblasti PR, PR v marketinkovém mixu
-
Pravomoci a odpovědnosti PR, reakce na chybu v médiích
-
Právo na dodatečnou odpověď
-
Ochrana osobnosti
-
Komunikace se sdělovacími prostředky, interview s novináři
-
Záměry médií, struktura a specifika sdělovacích prostředků
-
Pravidla, nástroje a postupy mediální komunikace, e-mailové komunikace
-
Aktuální schůzka při výjimečných událostech, osobní interview, písemný rozhovor, telefonický rozhovor
-
Sociální média, blogy, vlogy a podcasty
-
Tisková informace aneb „press release“
-
Podstata tiskové informace
-
Formy a techniky tiskové informace
-
Práce s tématem tiskové informace
-
Vyhodnocování tiskové informace
-
Příprava tiskové konference a briefingu
-
Důvody tiskové konference a briefingu s novináři
-
Organizace tiskové konference
-
Vedení tiskové konference
-
„Event“ při zvláštních příležitostech, novinářské cesty a exkurze
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Generali Poisťovňa, a. s., Júlia Š.
Základy Public Relations (
KOM8)
"Dojem perfektny, skolitel sa prisposobil poziadavkam ku konkretnym temam, vela praktickych prikladov sme preberali z praxe a zaroven aj kusok teorie, ktora je dolezita pre kazdu oblast. Urcite odporucim do buducna"
BigBoard Praha,a.s., Soňa P.
Základy Public Relations (
KOM8)
"Málo času, škoda, že jsme zvolili jednodenní školení. Velkým přínosem bylo se zamyslet nad systémem a strategií naší práce. Vyhodnotit co je důležité a čím se netrápit."