Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností (MAPR)
Marketing, Marketingová komunikace a PR
Vztahy s veřejností nemohou nebýt. Pokud PR funguje správně, každý se může brzy zviditelnit a získat si podporu občanů i médií. Nástroje PR mohou pomoci prosadit sdělení do médií, zastavit mediální krizi, otevřít či usměrnit veřejnou debatu, propagovat výrobek či službu, doplnit marketingové aktivity, podpořit reklamu a mnohé další. To vše často za zlomkovou cenu v porovnání s inzercí, reklamou či marketingem. Kurz odpoví především na otázku – jak mám začít s PR. Dozvíte se, co vše do PR patří, jak a proč s veřejností pracovat či jaké nástroje, kdy, a za kolik můžete použít? Naučíme Vás vhodně nastavit PR strategii, správně definovat a rozdělit cílové skupiny a ověřovat účinnost Vašeho počínání.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Získat komplexní pochopení součástí a nástrojů PR, včetně jejich výhod a nevýhod
- Naučit se, jak efektivně využívat PR pro budování osobního spojení s vaší značkou a zjednodušit Brandové sdělení
- Porozumět různým typům PR, včetně digitálního PR a využití interaktivního a video obsahu pro dosažení cílů
- Získat praktické znalosti o stanovení cílů, rozpočtování a personálním obsazení v PR, včetně využití AI a data-driven přístupů
- Naučit se o flexibilitě a adaptabilitě v PR, včetně významu upskillingu a využití zpětné vazby pro zvýšení efektivity
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Profesionálové v oblasti marketingu a komunikace, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti PR
- PR specialisté a manažeři, kteří chtějí aktualizovat své dovednosti a přizpůsobit se nejnovějším trendům v oboru
- Majitelé firem a podnikatelé, kteří chtějí efektivněji využívat PR pro podporu své značky, produktů a svého podnikání
- Novináři a tvůrci obsahu, kteří chtějí lépe porozumět PR procesům a metodám
- Studenti a začínající PR odborníci, kteří chtějí získat ucelený přehled o PR a jeho aplikaci v praxi
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Public Relations (PR)
-
Součásti PR
-
Výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů
-
Využití PR
-
Osobní spojení s značkami
-
Zjednodušené brandové sdělení
-
Typy PR
-
Charakteristiky základních nástrojů
-
Konkrétní využití jednotlivých typů
-
Načasování
-
Zaměření na digitální PR
-
Důraz na interaktivní a video obsah
-
Start v PR
-
Stanovení cíle
-
Související činnosti
-
Rozpočet
-
Personální obsazení
-
Volba nástroje PR
-
Využití AI v PR
-
Důraz na data-driven přístupy
-
Fáze a průběh PR
-
Nastavení procesů
-
Kontrola a vyhodnocení
-
Využití zpětné vazby pro zvýšení efektivity
-
Flexibilita a adaptabilita v PR
-
Význam upskillingu
-
Propagace není propaganda
-
PR a média
-
Korektní spolupráce s médii
-
PR z pohledu novinářů
-
Význam personalizovaných PR pitchů
-
Uplatnění influencer marketingu a autentického obsahu
-
Sestavení PR strategie
-
Koncepce
-
Adresování ekonomických výzev
-
Zdůraznění etiky a sociální odpovědnosti
-
PR aspekty v praxi
-
Forma komunikace
-
Pravidla PR komunikace
-
Diversifikovaný přístup k dosahování médií
-
Osobní přístup ve tvorbě obsahu
-
Monitoring a vyhodnocení
-
Média
-
Sociální sítě
-
Způsoby PR evaluace
-
Měření dopadu PR
-
Využití G. analytics pro efektivní vyhodnocování
-
Konkrétní příklady z praxe
-
Doporučený následný kurz:
-
Udržitelná firma - Jak maximalizovat efektivitu businessu (MARK15)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Krofian CZ spol.s.r.o, Alena K.
Základy PR aneb jak a proč budovat vztahy s veřejností (
MAPR)
"Nic nechybělo, byla jsem spokojena. Velmi profesionální."