Začlenění sociálních médií do marketingové strategie (MARK22)
Marketing, Digitální marketing - Sociální média
Pokud jste dosud neměli žádnou firemní sociální síť nebo jste nebyli aktivní, může se zdát začátek stejně těžký jako vylézt na Everest. Jak využít Facebook / Instagram / Linkedin pro svou firmu? Jak tyto kanály začlenit do marketingových cílů a marketingové strategie? Jaké tvořit příspěvky? Proč mi to nefunguje a jiným ano?
Na tyto i jiné otázky si na kurzu odpovíme a podíváme se na to, jak sociální sítě pro firmy skutečně fungují a jak je reálně využít. Není to pro každého a kdo se rozhodne s nimi pracovat, musí počítat s tím, že ho čeká průběžná práce.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Založit sociální sítě
- Porozumět, jak sociální sítě fungují
- Rozhodnout se, kterou sociální síť zvolit pro svou firmu / projekt
- Určit, jak a jaký obsah tvořit
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří se sociálními sítěmi začínají
- Všichni, kteří chtějí, aby byla jejich firma sociální
- Všichni, kteří chtějí být blíže svým zákazníkům
- Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Sociální sítě
-
Facebook vs. Instagram vs. Linkedin
-
Sociální sítě jako způsob, jak být zákazníkům blíž
-
Principy sociálních sítí - aneb je to stále jen nástroj, zázraky neumí
-
Čísla hovoří jasně
-
Firemní Facebook / Instagram / Linkedin
-
Jak založit firemní stránku
-
Jak nastavit firemní stránku
-
Soukromé zprávy
-
Co sledovat a jaké si definovat cíle?
-
Tvoříme obsahu & brand
-
Co je to křížek-hashtag a k čemu slouží? (#)
-
Jak má vypadat správný příspěvek
-
Na co si dát pozor
-
Praktické cvičení
-
Jak budovat brand
-
Timeline, alba, stories
-
Soutěže na facebooku
-
Příklady z praxe
-
Sociální sítě a další kanály
-
Jak propojit sociální sítě s webovými stránkami
-
Jak propojit sociální sítě s mailovými kampaněmi
-
Sociální sítě jako zákaznická podpora
-
Příklady z praxe
-
Automatizace
-
Plánování příspěvků
-
Správa více sítí najednou
-
Direct message
-
Předpokládané znalosti:
-
Základní orientace v marketingu
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)