Začlenění sociálních médií do marketingové strategie (MARK22)

Marketing, Digitální marketing - Sociální média

Pokud jste dosud neměli žádnou firemní sociální síť nebo jste nebyli aktivní, může se zdát začátek stejně těžký jako vylézt na Everest. Jak využít Facebook / Instagram / Linkedin pro svou firmu? Jak tyto kanály začlenit do marketingových cílů a marketingové strategie? Jaké tvořit příspěvky? Proč mi to nefunguje a jiným ano? Na tyto i jiné otázky si na kurzu odpovíme a podíváme se na to, jak sociální sítě pro firmy skutečně fungují a jak je reálně využít. Není to pro každého a kdo se rozhodne s nimi pracovat, musí počítat s tím, že ho čeká průběžná práce.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Založit sociální sítě
  • Porozumět, jak sociální sítě fungují
  • Rozhodnout se, kterou sociální síť zvolit pro svou firmu / projekt
  • Určit, jak a jaký obsah tvořit

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří se sociálními sítěmi začínají
  • Všichni, kteří chtějí, aby byla jejich firma sociální
  • Všichni, kteří chtějí být blíže svým zákazníkům
  • Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Sociální sítě 
    1. Facebook vs. Instagram vs. Linkedin 
    2. Sociální sítě jako způsob, jak být zákazníkům blíž 
    3. Principy sociálních sítí - aneb je to stále jen nástroj, zázraky neumí 
    4. Čísla hovoří jasně 
  • Firemní Facebook / Instagram / Linkedin 
    1. Jak založit firemní stránku 
    2. Jak nastavit firemní stránku 
    3. Soukromé zprávy 
    4. Co sledovat a jaké si definovat cíle? 
  • Tvoříme obsahu & brand 
    1. Co je to křížek-hashtag a k čemu slouží? (#) 
    2. Jak má vypadat správný příspěvek 
    3. Na co si dát pozor 
    4. Praktické cvičení 
    5. Jak budovat brand 
    6. Timeline, alba, stories 
    7. Soutěže na facebooku 
    8. Příklady z praxe 
  • Sociální sítě a další kanály 
    1. Jak propojit sociální sítě s webovými stránkami 
    2. Jak propojit sociální sítě s mailovými kampaněmi 
    3. Sociální sítě jako zákaznická podpora 
    4. Příklady z praxe 
  • Automatizace 
    1. Plánování příspěvků 
    2. Správa více sítí najednou  
    3. Direct message 
  • Diskuze, shrnutí, závěr 
Předpokládané znalosti:
Základní orientace v marketingu
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)