Web copywriting (SEO3)
Marketing, Obsahový marketing
Síla slov bývá často podceňovaná. Přitom slova jsou zásadní, aby zákazníka zaujala a jednoduše mu vysvětlila, co mu chceme sdělit. Na webu navíc fungují jiné principy než v tištěném textu, a proto bývá web copywriting často mystériem. Zvolte si tento kurz a odhalte, jak to ve skutečnosti s texty na webu je a jak je využít v praxi.
TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:
- Psát texty a jakých zásad se držet
- Stylizovat a strukturovat informace na webu
- Zatraktivnit call to action
- Využít copywriting v praxi
KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří se “perou” s copywritingem
- Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři
Privátní školení a termíny na míru
Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Úvod do copywritingu
-
Co je copywriting
-
Jak vznikl
-
Proč a jak se používá
-
Rozdíly mezi psanou interpretací a jinými formami
-
Copywriting pro webstránky
-
Psaní textů pro web
-
Základní zásady psaní pro webové stránky
-
Stylistika a struktura webu
-
Call to action prvky na webu
-
Různé úrovně čtenosti
-
Psaní textů pro vyhledavače (z hlediska SEO)
-
Měření efektivnosti textů
-
Copywriting pro jiné použití v internetovém marketingu
-
Motto, slogan
-
Sociální sítě
-
Blog
-
Soutěže
-
Copywriting v praxi
-
Výzkum klíčových slov
-
Návrh meta tagů pro web
-
Návrh nadpisů stránek
-
Návrh URL adres
-
Text pro homepage
-
Text pro podstránky a jeho vzájemné prolinkování
-
Call to action prvky
-
Shrnutí a popisky
-
Představení firmy, služby
-
Písaní emailů
-
Návrh PPC reklam, jejich možnosti a limitace
-
Doporučený následný kurz:
-
LinkBuilding (MARK3)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)