Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (SSWS21)

Ostatní Soft skills, Webináře

Webinář vás provede celým procesem navrhování a správy programů na získávání a udržení věrnosti zákazníků.

Během setkání se zaměříme na to, jak minimalizovat náklady spojené s přilákáním nových zákazníků a udržení těch stávajících. Naučíte se identifikovat vhodné typy věrnostních programů pro váš konkrétní podnik a získáte praktické dovednosti v nastavování a měření cílů věrnostního programu. Kromě toho se dozvíte, jak využít design thinkingu při vytváření nebo zdokonalování věrnostních programů podle stanovených cílů.

Registrace:

Webinář již probehl, těšíme se na Vás zase příště!

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Design efektivního věrnostního programu
  • Akviziční vs. retenční náklady
  • Typy věrnostních programů
  • Nastavení a měření cílů věrnostních programů
  • Design věrnostních programů na základě stanovených cílů pomocí design thinkingu
  • Diskuze
Časový rozvrh:
1 den (10:00hod. - 11:00hod.)
Cena za osobu:
,00 Kč ( ,00 Kč včetně 21% DPH)

lektor

misa

Michaela Jánošková, lektorka Customer Excellence se specializací na věrnostní programy, získala své zkušenosti studiem v Kanadě. Své dovednosti uplatnila při budování úspěšného věrnostního programu pro online e-shopy. Dnes se vášnivě věnuje designu efektivních věrnostních programů pro firmy, s důrazem na retenci a zlepšení zákaznické zkušenosti v oblasti technologických produktů a e-commerce.