Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (SSWS21)
Ostatní Soft skills, Webináře
Webinář vás provede celým procesem navrhování a správy programů na získávání a udržení věrnosti zákazníků.
Během setkání se zaměříme na to, jak minimalizovat náklady spojené s přilákáním nových zákazníků a udržení těch stávajících. Naučíte se identifikovat vhodné typy věrnostních programů pro váš konkrétní podnik a získáte praktické dovednosti v nastavování a měření cílů věrnostního programu. Kromě toho se dozvíte, jak využít design thinkingu při vytváření nebo zdokonalování věrnostních programů podle stanovených cílů.
Registrace:
Webinář již probehl, těšíme se na Vás zase příště!
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Design efektivního věrnostního programu
-
Akviziční vs. retenční náklady
-
Typy věrnostních programů
-
Nastavení a měření cílů věrnostních programů
-
Design věrnostních programů na základě stanovených cílů pomocí design thinkingu
-
Časový rozvrh:
-
1 den (10:00hod. - 11:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
,00 Kč ( ,00 Kč včetně 21% DPH)
lektor
Michaela Jánošková, lektorka Customer Excellence se specializací na věrnostní programy, získala své zkušenosti studiem v Kanadě. Své dovednosti uplatnila při budování úspěšného věrnostního programu pro online e-shopy. Dnes se vášnivě věnuje designu efektivních věrnostních programů pro firmy, s důrazem na retenci a zlepšení zákaznické zkušenosti v oblasti technologických produktů a e-commerce.