Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (MARK29)
Marketing, Marketingová strategie
Cílem praktického workshopu je odhalit klíčové strategie pro dlouhodobé budování a udržení zákaznické loajality. Naše interaktivní setkání vás provede klíčovými strategiemi pro efektivní zapojení různých skupin zákazníků a poskytne vám konkrétní nástroje na vytvoření silných a dlouhodobých zákaznických vztahů. Naučíte se taktiky pro podporu spokojenosti a loajality, inspirované reálnými ukázkami, které můžete ihned aplikovat ve svém podnikání. Získáte znalosti v měření spokojenosti zákazníků a implementaci úspěšných věrnostních programů. Dozvíte se celou řadu praktických tipů a postupů, které lze okamžitě aplikovat do vlastní praxe.
TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:
- Získat strategie pro efektivní zapojení různých skupin zákazníků
- Naučit se konkrétní nástroje na vytvoření silných, dlouhodobých zákaznických vztahů
- Získat znalosti v měření spokojenosti zákazníků a implementaci úspěšných věrnostních programů
- Naučit se taktiky pro podporu spokojenosti a loajality, inspirované reálnými ukázkami, které můžete ihned aplikovat ve svém podnikání
KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?
- CRM manažery
- Marketing, retention a loyalty manažery
- Product ownery
- Pro všechny, kteří chtějí vědět, jak budovat loajální zákaznickou základnu
FORMA VÝUKY
Vzdělávací program je realizován online formou, prezenční formou anebo u zákazníka.
METODIKA VÝUKY
Případové studie, praktické příklady, facilitovaná diskuze, best practices, techniky analýzy dat, ukázky strategií, zpětná vazba lektora.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Zákaznická loajalita a její udržení
-
Co je zákaznická loajalita, její význam pro podnikatelský úspěch a jak si ji udržet
-
Dopady ztráty zákazníků na podnikání
-
Segmentace zákazníků a jejich udržení
-
Různé přístupy k zákaznické segmentaci, rizikové segmenty
-
Strategie pro efektivní zapojení konkrétních skupin zákazníků
-
Strategie pro efektivní zapojení konkrétních skupin zákazníků
-
Význam budování organizace, která je zaměřená na zákazníka
-
Strategie pro podporu spokojenosti a loajality zákazníků
-
Jedinečná zákaznická zkušenost a personalizace
-
Role personalizace při zvyšování zákaznické loajality
-
Techniky a nástroje pro poskytování personalizované zkušenosti
-
Techniky a nástroje pro poskytování personalizované zkušenosti
-
Programy zákaznické loajality (body za nákup, předplatné atd.)
-
Postupy a implementace programů
-
Zákaznická zpětná vazba a management vztahů se zákazníky
-
Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků, budování vztahů se zákazníky
-
Strategie pro sběr zpětné vazby, měření spokojenosti, využití zpětné vazby
-
Analýza a metriky
-
Klíčové metriky a analýzy pro monitorování a měření zákaznické loajality
-
Techniky analýzy dat
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
lektor
Michaela Jánošková, lektorka Customer Excellence se specializací na věrnostní programy, získala své zkušenosti studiem v Kanadě. Své dovednosti uplatnila při budování úspěšného věrnostního programu pro online e-shopy. Dnes se vášnivě věnuje designu efektivních věrnostních programů pro firmy, s důrazem na retenci a zlepšení zákaznické zkušenosti v oblasti technologických produktů a e-commerce.