Úvod do sociálních sítí pro manažery (MARK5)

Marketing, Digitální marketing pro manažery

Tento kurz klade důraz na manažerské řízení firemních sociálních sítí, tedy jaké sítě strategicky zvolit a proč a jaký na nich generovat obsah. Důležitá součást školení je také interpretace dat z analytických nástrojů a schopnost poznat dlouhodobě klesající trendy.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Určit, které sociální sítě zvolit jako komunikační kanál
  • Porozumět, jak poznat kvalitní obsah
  • Určit, jak často publikovat
  • Vytvořit content plán
  • Číst analytická data
  • Poznat úspěšnou kampaň

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Manažeři
  • Majitelé firem
  • Marketingoví ředitelé

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Proč zařadit sociální sítě do marketingového mixu 
    1. Očekávání od sociálních sítí 
    2. Definování cílů 
  • Jaké sociální sítě zvolit a proč 
    1. Sociální sítě podle cílové skupiny 
    2. Sociální sítě podle konverze 
    3. Sociální sítě podle dosahu / brandingu 
    4. Sociální sítě podle kampaní 
  • Jak pracovat se sociálními sítěmi 
    1. Jak poznat kvalitní obsah 
    2. Jak často publikovat 
    3. Jak si vytvořit content plán 
    4. Jak se vyznat v analytických nástrojích 
Doporučený následný kurz:
Obsahový marketing pro manažery (MARK8)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)