Úvod do sociálních sítí pro manažery (MARK5)
Marketing, Digitální marketing pro manažery
Tento kurz klade důraz na manažerské řízení firemních sociálních sítí, tedy jaké sítě strategicky zvolit a proč a jaký na nich generovat obsah. Důležitá součást školení je také interpretace dat z analytických nástrojů a schopnost poznat dlouhodobě klesající trendy.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Určit, které sociální sítě zvolit jako komunikační kanál
- Porozumět, jak poznat kvalitní obsah
- Určit, jak často publikovat
- Vytvořit content plán
- Číst analytická data
- Poznat úspěšnou kampaň
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Manažeři
- Majitelé firem
- Marketingoví ředitelé
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Proč zařadit sociální sítě do marketingového mixu
-
Očekávání od sociálních sítí
-
Definování cílů
-
Jaké sociální sítě zvolit a proč
-
Sociální sítě podle cílové skupiny
-
Sociální sítě podle konverze
-
Sociální sítě podle dosahu / brandingu
-
Sociální sítě podle kampaní
-
Jak pracovat se sociálními sítěmi
-
Jak poznat kvalitní obsah
-
Jak často publikovat
-
Jak si vytvořit content plán
-
Jak se vyznat v analytických nástrojích
-
Doporučený následný kurz:
-
Obsahový marketing pro manažery (MARK8)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)