Strategický management firmy (MNGM31)
Inovace produktů a procesů, Optimalizace procesu
Cílem praktického workshopu je získat nástroje pomáhající definovat a řídit strategii s ohledem na velikost a zaměření vašeho businessu. Naučíte se porozumět a pracovat se základními koncepty firemních strategií. Získáte vhled do životního cyklu strategie a to od tvorby na TOP úrovni po rozpad na strategické iniciativy a její implementaci. Uvědomíte si klíčové body strategie své společnosti. Porozumíte principům a nástrojům analýzy a jak je můžete uplatnit pro svoji organizační jednotku. Naučíte se, jak komunikovat strategii svým kolegům, podřízeným.
Trénink je určen stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit s obsahem, významem a tvorbou strategie jako “královskou” manažerskou disciplínou jakož i východiskem k řízení všech úspěšných organizací.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Metodika kurzu: individuální a skupinová cvičení, tvorba strategie, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, diskuze, brainstorming, techniky a nástroje tvorby strategií, zpětná vazba, akční plán rozvoje
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Strategie a strategické řízení
-
Principy, taktiky myšlení stratégů
-
Typy organizací ve vztahu k dominantnímu strategickému myšlení
-
Mise, vize, hodnoty firmy
-
Úskalí strategického managementu
-
Strategické oblasti v organizaci
-
Příklady externích a vnitřních strategických analýz (SWOT analýza zdrojů, konkurenčních schopnosti, analýza trhu a další)
-
Koncept Balanced Scorecard pro tvorbu a řízení strategie
-
Strategický plánovací cyklus
-
Formulace a tvorba strategie
-
Top-Down a Bottom-Up komunikační toky
-
Komunikace strategie ve společnosti a zaměstnanecké rozvojové cíle
-
Monitoring strategických cílů
-
Praktická simulace tvorby strategie jako reakce na chování okolí – inspirace z Teorie her
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 16:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Karlovarská agentura rozvoje podnikání, příspěvková organizace, Jiří H.
Strategický management firmy (
MNGM31)
"Pro nne příjemné překvapení, informace určitě uplatním v praxi"
Karlovarská agentura rozvoje podnikání, příspěvková organizace, Olga V.
Strategický management firmy (
MNGM31)
""
Karlovarská agentura rozvoje podnikání, příspěvková organizace, Alena Š.
Strategický management firmy (
MNGM31)
"Pozitivní"
Karlovarská agentura rozvoje podnikání, příspěvková organizace, Regina M.
Strategický management firmy (
MNGM31)
"Zajímavé a poutavé "