Strategické CSR & udržitelnost: Inovativní cesty ke společenské odpovědnosti a konkurenceschopnosti (MARK15B)
Marketing, Marketingová komunikace a PR
Kurz je určen pro manažery a vlastníky firem, kteří plánují povýšit své dobročinné a odpovědné aktivity na vyšší úroveň a vytvořit tak ucelenou udržitelnou strategii své firmy. V kurzu se dozví, jak jsou jejich nynější aktivity chápány v rámci udržitelnosti, v čem spočívají ucelené strategie a jak jich mohou dosáhnout na základě svých nynějších aktivit a předností.
Tento kurz poskytne manažerům a majitelům firem hlubší pochopení o tom, jak mohou využít CSR a udržitelnost jako klíčové nástroje pro rozvoj a zlepšení image svého podnikání, přičemž se zvláštním důrazem na nejnovější trendy v oblasti transparentnosti, technologie a globální spolupráce.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Získat hlubší pochopení konceptu udržitelnosti a CSR a jejich vývoje, včetně nejnovějších trendů jako je důraz na transparentnost a odpovědnost v podnikání
- Naučit se, jak efektivně integrovat dobročinné a odpovědné aktivity do celkové strategie udržitelnosti firmy
- Rozvinout schopnosti v implementaci udržitelnostních iniciativ krok za krokem, od vytvoření týmu udržitelnosti až po měření a reporting výsledků
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Manažeři a majitelé firem, kteří chtějí rozšířit své dobročinné a odpovědné aktivity a vytvořit ucelenou udržitelnou strategii své firmy
- Profesionálové z oblasti CSR a udržitelnosti, kteří hledají pokročilé metody a strategie pro efektivní zapojení těchto principů do podnikové kultury
- Vedoucí pracovníci, kteří hledají inovativní přístupy k integraci udržitelnosti do každodenního podnikání a chtějí zlepšit image a konkurenceschopnost své firmy
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Základy udržitelnosti a CSR
-
Pojem udržitelnosti a CSR v kontextu moderního byznysu
-
Vývoj a nové trendy v CSR, jako je rostoucí důraz na transparentnost a odpovědnost v podnikání
-
Důležitost dobročinných a odpovědných aktivit
-
Role dobročinných a odpovědných aktivit v rámci udržitelných obchodních modelů
-
Příklady efektivního zapojení těchto aktivit do celkové strategie udržitelnosti
-
Rozvoj udržitelnosti v souladu s charakteristikou firmy
-
Přizpůsobení strategií udržitelnosti specifikům a silným stránkám jednotlivých firem
-
Integrace udržitelnosti do firemní identity a kultury
-
Implementace krok za krokem
-
Vytvoření týmu udržitelnosti
-
Stanovení cílů a zapojení stakeholderů
-
Monitoring, reporting a zpětná evaluace udržitelnostních aktivit
-
Využití technologie pro podporu udržitelnosti
-
Význam dat a AI v monitoringu a zlepšování udržitelnostních iniciativ
-
Příklady technologických inovací podporujících udržitelnost
-
Globální spolupráce a měření dopadu
-
Důraz na mezinárodní spolupráci a sdílení osvědčených postupů
-
Využití AI pro měření a zprávu o dopadu CSR aktivit
-
Diskuze a shrnutí
-
Diskuze o výzvách a příležitostech
-
Shrnutí klíčových bodů a doporučení pro budoucí směrování
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)