Správa a efektivní řízení IT provozu (PRJM6)
Projektové a procesní řízení, Řízení projektů v IT
Na tomto kurzu Vám poskytneme pohled na IT provoz očima operátorů, vedoucích směn, manažerů a techniků. Dozvíte se, jak nastavit procesy ve firmě tak, aby byly co nejméně náročné na lidskou sílu či techniku, ale zároveň stále byly schopny doručit výstup v požadované kvalitě a termínu. Zaměříme se také na vedení lidí v týmu pracujícím na projektu, tj. efektivní komunikaci s nimi, předcházení či řešení krizových situací a práce s kompetencemi zúčastněných lidí. Absolventi kurzu jsou schopni vést IT projekty s menší chybovostí a vyšším nasazením zúčastněných stran.
Účastníci kurzu si rovněž chválí to, že zavedení metod uvedených v tomto kurzu snižuje psychickou zátěž spojenou s vedením projektů.
Lektor kurzu má více než 15 let zkušeností s vedením projektů v IT a jako externí konzultant působí v malých firmách i korporátech.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Správa IT provozu
-
Koncept a hierarchie (lépe proaktivní než reaktivní)
-
Základní požadavky
-
Nástroje a pracovní postupy
-
Znalostní databáze
-
Lidské potřeby, možnosti a motivace (Workload / Resource leveling)
-
Komunikační kanály (počet kanálů = n ( n-1 ) / 2
-
Kompetence
-
SLA (pomocník nebo strašák?)
-
Efektivní řízení IT provozu
-
Sběr a vyhodnocení dat
-
Porozumění datům (každý výsledek má nějaký kontext)
-
Exaktní techniky versus „zdravý selský rozum“
-
Překonání bariér (zkušenosti, jazyk, sociální a kulturní rozdíly)
-
Service Desk operátor / Technický specialista / Architekt
-
HelpDesk jako nástroj v obecném kontextu
-
Incident / Problem / Change Management
-
ITIL, Six Sigma, Continuous Improvement
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
8 400,00 Kč (10 164,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
Toyoda Gosei Czech, s. r. o., Jitka V.
Správa a efektivní řízení IT provozu (
PRJM6)
"oceňuji individuální přístup
"