Soutěže (MARK4)
Marketing, Obsahový marketing
Soutěže jsou skvělým marketingovým nástrojem, protože vnáší do komunikace se zákazníky prvek hry. Gamifikace tak funguje skvěle pro nové i stávající zákazníky. V kurzu se naučíte, jaké soutěže pořádat a proč, jaké zvolit výherní ceny a jak zařadit soutěže do marketingového mixu.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Porozumět, co jsou soutěže a jak s nimi pracovat
- Zařadit soutěže do marketingového mixu
- Zorientovat se v tom, jaké existují typy soutěží
- Určit, jakou výherní cenu zvolit
- Vytvořit jednoduše soutěž
- Pracovat se soutěžícími a zákazníky
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Pracovníci marketingu na všech úrovních řízení
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Co jsou soutěže a jak s nimi pracovat
-
Jak zařadit soutěže do marketingového mixu
-
Typy soutěží
-
Podle stylu soutěže (tipovací, kreativní, edukační apod.)
-
Soutěže na webu vs. na sociálních sítích
-
Jak vytvořit soutěž
-
Jak napsat pravidla
-
Jakou zvolit výherní cenu
-
Jak často pořádat soutěže a jak má dlouho trvat
-
Opatrně s GDPR
-
Jak vyhodnotit soutěž
-
Kde můžete soutěže promovat
-
Soutěžní follow-up aneb soutěží to nekončí
-
Jak vytvořit soutěž rychle a jednoduše
-
Doporučený následný kurz:
-
Content marketing - tvoříme obsah (MARK13)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)