Software jako služba (SaaS) a cloudové služby (PRIT2)
Právo a finance, Právo v oblasti IT
V rámci navazujícího kurzu na PRIT1 se zaměříme na právní problematiku software jako služby (SaaS) a cloudových služeb. V současnosti většina velkých technologických společností přechází na model poskytování software jako služby. Tento model, v rámci kterého jsou data uživatelů v cloudu, má celou řadu výhod pro objednatele i dodavatele. Z hlediska ochrany dat (zejména osobních údajů), bezpečnosti, odpovědnosti za komponenty a práci třetích stran a zajištění kontinuity však skýtá řadu nových problémů. V tomto kurzu si vysvětlíme, jak správně poskytovat SaaS, jak ošetřit odpovědnost za SaaS z pohledu objednatele i dodavatele, zajistit správnou migraci a správu dat a vytvořit exit strategie. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https://www.sedlakovalegal.com/
Privátní školení a termíny na míru
Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Vysvětlení pojmu SaaS a cloudových služeb
-
Co je to cloud
-
Rozdíly mezi běžnou licenční smlouvou a SaaS
-
Úskalí a výhody SaaS
-
Zvláštní náležitosti smlouvy o poskytování software jako služby
-
Licenční ujednání
-
Zajištění hardware, smlouva s poskytovatelem infrastruktury
-
Cenové modely
-
SLA
-
Migrace a nakládání s daty
-
Zpracování podle GDPR
-
Podpora
-
Odpovědnost
-
Vlastní odpovědnost za SaaS
-
Odpovědnost za služby 3. stran
-
Limitace náhrady škody
-
Mezinárodněprávní přesahy
-
Problémy SaaS s poskytovateli z různých států
-
Jazyk služeb a podpory
-
Exit strategie
-
Skončení smlouvy
-
Předpokládané znalosti:
-
PRIT1
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
Ministerstvo vnitra, Olga L.
Software jako služba (SaaS) a cloudové služby (
PRIT2)
"Oceňuji vysokou odbornost přednášející a doplnění příkladů z praxe."
O2 Czech Republic a.s., Jiří M.
Software jako služba (SaaS) a cloudové služby (
PRIT2)
"Výborný."
ČEZ ICT Services, a. s., Ondřej K.
Software jako služba (SaaS) a cloudové služby (
PRIT2)
"Perfektní a profesionální školení! Děkujeme"