Sociální sítě 2.0: Síla AI pro kreativní správu vašeho obsahu (AISM)

Marketing, Marketing - umělá inteligence

Sociální sítě a umělá inteligence dnes tvoří základ úspěšného marketingu i komunikace s klienty. Zatímco sociální sítě jako Facebook, Instagram a LinkedIn přinášejí možnosti, jak být blíže zákazníkům a efektivně spravovat firemní prezentaci, umělá inteligence nabízí nástroje pro automatizaci, tvorbu obsahu i analýzu dat.

Tento dvoudenní kurz vám pomůže nejen důkladně porozumět sociálním sítím a lépe je využívat, ale také vám prakticky představí, jak efektivně využít nástroje umělé inteligence, integrovat AI do vaší každodenní práce a maximalizovat dopad vašeho obsahu na sociálních sítích.

Kurz je určen pro ty, kteří chtějí zefektivnit své marketingové aktivity, posunout je na vyšší úroveň a být v čele inovací. Připravte se na praktická cvičení, tipy a triky, které budete moci ihned aplikovat do vaší praxe.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Využít sociální sítě pro efektivnější komunikaci a marketing
  • Nastavit firemní stránky na Facebooku, Instagramu a LinkedInu
  • Zvolit správnou sociální síť pro vaši firmu či projekt
  • Vytvářet efektivní obsah a příspěvky pro sociální sítě
  • Generovat texty a obrázky s pomocí umělé inteligence
  • Automatizovat správu sociálních sítí a usnadnit si práci
  • Analyzovat data s pomocí nástrojů AI a optimalizovat vaše marketingové strategie

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • Marketéři, kteří chtějí zvýšit konverzi a efektivitu svých kampaní
  • HR pracovníci, kteří chtějí lépe komunikovat na sociálních sítích s pomocí AI
  • Podnikatelé, kteří chtějí využít nové technologie pro růst své firmy
  • Kreativní pracovníci, kteří chtějí držet krok s moderními nástroji
  • Mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři
  • Všichni, kdo chtějí efektivně tvořit a spravovat obsah na sociálních sítích s maximálním dopadem

ZÍSKEJTE SLEVU 82 % NA TENTO KURZ DÍKY DOTACI MPSV

Využijte státní příspěvek až 50 tisíc Kč na dotované kurzy rozvoje digitálních dovedností. Začněte se vzdělávat, abyste získali nové pracovní příležitosti nebo upevnili svou pozici na trhu práce. Pro více informací klikněte na tento odkaz: JSEM V KURZU!

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Den 1: Sociální sítě 2.0
  • Úvod do sociálních sítí
    1. Facebook vs. Instagram vs. LinkedIn
    2. Sociální sítě jako způsob, jak být zákazníkům blíž
    3. Principy sociálních sítí – co od nich očekávat, jak je správně využít.
  • Firemní stránky
    1. Jak nastavit firemní stránku na Facebooku, Instagramu a LinkedInu
    2. Soukromé zprávy a interakce se zákazníky
    3. Zvýšení dosahů a jak na správný hashtag (#).
  • Tvorba obsahu a brandu
    1. Jak má vypadat správný příspěvek
    2. Jak budovat brand a dlouhodobě posilovat firemní identitu
    3. Soutěže na sociálních sítích – jak je využít ke zvýšení interakce.
  • Facebookové skupiny
    1. Výhody a síla skupin
    2. Jak zvolit správnou skupinu, zakládat ji a pracovat s ní
    3. Jak pozvat veřejnost a využít skupiny k šíření povědomí.
  • Facebooková reklama
    1. Jak ji nastavit
    2. Zakázaná témata a na co si dát pozor
    3. Praktická cvičení v nastavení reklamy.
  • Automatizace správy sociálních sítí
    1. Plánování příspěvků a správa více sítí najednou
    2. Automatizace interakcí pomocí nástrojů pro Direct messages.
  • Den 2: Síla umělé inteligence ve vašem obsahu pro maximální dopad
  • Seznámení s umělou inteligencí (AI)
    1. Co je AI a proč je důležitá v marketingu a kreativitě
    2. Živé ukázky využití AI ve světě a u nás.
  • Generování textů s pomocí AI
    1. Jak správně zadávat dotazy (prompty) v nástrojích jako ChatGPT, BingChat, Google Bard
    2. Jak se nenechat oklamat a efektivně psát emaily, příspěvky na sítě, inzeráty apod.
    3. Praktická cvičení na generování textů.
  • Šablony promptů a rešerše
    1. Jak fungují šablony promptů a jak je tvořit
    2. Srovnání různých přístupů a praktická cvičení na tvorbu vlastních šablon.
  • Generování obrázků a tvorba designu s AI
    1. Kdy využít umělou inteligenci pro generování obrázků
    2. Jak používat Adobe Firefly, Bing Create a Canva
    3. Praktické cvičení na generování a úpravy obrázků.
  • Další nástroje AI a jejich využití ve firmě
    1. Analýza SEO, tvorba SEO obsahu a analýza dat
    2. Přehled různých AI nástrojů pro marketing a personalistiku
    3. Praktická cvičení dle potřeb a zaměření účastníků.
Předpokládané znalosti:
Základy práce na PC, základní orientace v sociálních médiích, zkušenosti s používáním internetu.
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
8 400,00 Kč (10 164,00 Kč včetně 21% DPH)

ZÍSKEJTE SLEVU 82 % NA TENTO KURZ DÍKY DOTACI MPSV!

Zaplatíte pak jen 1 512 Kč bez DPH s dotací od MPSV!

ODKAZ NA INFORMACE O PROJEKTU - JSEM V KURZU:

Jsem v kurzu: dotované vzdělávací kurzy pro všechny

LEKTOR

Lubomír Černý

Lubomír Černý je nejen zkušeným odborníkem v oblasti AI, ale I marketingovým specialistou, tvůrcem webů, event manažerem, projekt manažerem, školitelem a kreativcem v jedné osobě. Pomáhá rozvíjet firmy I celé jejich týmy, budovat značky a zakládat start-upy.

Kromě vzdělávání v oblasti AI, marketingu a grafiky se věnuje řadě kreativních projektů a organizaci eventů na klíč. Jako lektor ICT Pro úspěšně inspiroval a profesně posunul již stovky zákazníků z desítek různých firem a oborů a na svoje školení má nespočet kladných ohlasů.