Public Relations pro asistentky a recepční (KOM5)
Komunikace a asertivita, PR: Public Relations
Cílem praktického workshopu je seznámit se s principy vztahů s médii, umět zpracovat tiskovou informaci a připravit se na PR aktivity.
Dozvíte se, jaké oblasti PR zahrnuje, jak spolupracovat s různými druhy médii a orientovat se v elektronických médiích. Zjistíte, na co se zaměřovat při kooperaci s novináři.
Trénink je určen pro asistentky, asistenty, sekretářky, recepční, hostesky, PR juniory, vedoucí kanceláří, vedoucí síťových provozoven, pracovníci back officu firem.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Public Relations (PR)
-
Podstata PR, druhy a oblasti PR
-
Pravomoci a odpovědnost PR
-
Mé kompetence a zodpovědnost
-
Sdělovací prostředky
-
Cíl setkání, požadavku
-
Struktura a specifika sdělovacích prostředků
-
Hlavní pravidla komunikace s médii
-
Pravomoci a odpovědnosti
-
Nástroje a postupy mediální komunikace
-
Píšeme si s redakcí
-
Pravidla e mailové komunikace
-
Specifika písemného styku s médii
-
Sociální sítě
-
Novinář „na drátě“ – co mám dělat
-
Složky telefonického kontaktu
-
Strategický postup
-
Rizikové momenty
-
Reportéři v naší kanceláři
-
Sekretariát (recepce) jako vizitka manažera
-
Naši lidé na pobočkách
-
Plánovaná návštěva médií
-
Neohlášený příjezd štábu
-
Náročné situace
-
Hlavní principy krizové komunikace
-
Šéf se zapírá, co mám dělat
-
Strategický postup
-
Rizikové momenty
-
Tisková informace aneb „press release“
-
Co je a co není zpráva
-
Prohlášení pro média
-
Akce pro zástupce médií
-
Druhy
-
Jak se mohu zapojit
-
Jak mohu podpořit svého šéfa
-
Vybrané rétorické techniky
-
Princip zlatých vět
-
Jak se nenechat nachytat
-
Techniky argumentace
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
dialogs 24/7 s.r.o, Gabriela J.
Public Relations pro asistentky a recepční (
KOM5)
"Velmi milá paní lektorka Jana Topolářová"