Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka (MARK11)
Marketing, Marketingová strategie
Ze všech souvisejících oborů je psychologie pro marketing tou nejzásadnější. Pochopení zákazníka a jeho myšlenkových pochodů a vlivů na jeho rozhodování nám dává základní předpoklady pro vytvoření správné marketingové kampaně. V průběhu kurzu vás seznámíme s faktory, které ovlivňují rozhodování klíčových osob klientů. Naučíme vás vytvářet zákaznické profily a využívat ustálené vzorce chování vašich klientů. Doporučíme vám modely pro oslovení nových klientů.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Naučit se efektivně vytvářet a využívat zákaznické profily
- Chápat rozdíl mezi decision makerem a decision influencerem
- Porozumět zásadní roli psychologie ve vztahu k marketingu
- Rozhodnout, kdy cílit na fakta a kdy na emoce
- Porozumět, jak zjistit a vyvolat zákaznickou potřebu
- Osvojit si modely a strategie pro efektivní oslovování nových klientů
- Rozhodnout, jakou strategii zvolit pro oslovování nových zákazníků
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří chtějí prohloubit své znalosti v oblasti marketingu
- Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu
- Marketingoví a obchodní manažeři
- Pracovníci v oblasti prodeje a zákaznického servisu
- Jednotlivci z oboru B2B a B2C, kteří chtějí rozšířit své znalosti
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Určení našeho zákazníka
-
Zákazník B2B vs. B2C
-
Decision maker
-
Decision influencer
-
Psychologie a marketing
-
Psychologie barev a tvarů
-
Psychologie v marketingové komunikaci
-
Praktické příklady z praxe
-
Racionalita rozhodování zákazníka
-
Faktory racionalizace chování
-
Emotivní podtext chování zákazníka
-
Zákaznické potřeby
-
Skutečné potřeby zákazníka
-
Nevědomí o existenci potřeby
-
Vyvolání potřeby
-
Využití charakteristiky zákazníka
-
Zákaznické profily - tzv. marketingové persony
-
Předjímání zákazníka
-
Strategie oslovování zákazníků
-
Budujeme vztahy
-
Networking
-
Direct marketing
-
Sociální sítě
-
E-mail marketing
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
AmRest s.r.o., Pavel J.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka (
MARK11)
"Pozitivní zábavná forma diskuze, nebylo to klasické školení."
AmRest s.r.o., Jakub P.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka (
MARK11)
"Pozitivně vedené školení s dostatkem praktických cvičení "
Somfy, spol. s.r.o., Kateřina P.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka (
MARK11)
"Školení bylo dobře zorganizované, informace srozumitelné, praktice ukázky a tipy. "