Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka (MARK11)

Marketing, Marketingová strategie

Ze všech souvisejících oborů je psychologie pro marketing tou nejzásadnější. Pochopení zákazníka a jeho myšlenkových pochodů a vlivů na jeho rozhodování nám dává základní předpoklady pro vytvoření správné marketingové kampaně. V průběhu kurzu vás seznámíme s faktory, které ovlivňují rozhodování klíčových osob klientů. Naučíme vás vytvářet zákaznické profily a využívat ustálené vzorce chování vašich klientů. Doporučíme vám modely pro oslovení nových klientů.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Naučit se efektivně vytvářet a využívat zákaznické profily
  • Chápat rozdíl mezi decision makerem a decision influencerem
  • Porozumět zásadní roli psychologie ve vztahu k marketingu
  • Rozhodnout, kdy cílit na fakta a kdy na emoce
  • Porozumět, jak zjistit a vyvolat zákaznickou potřebu
  • Osvojit si modely a strategie pro efektivní oslovování nových klientů
  • Rozhodnout, jakou strategii zvolit pro oslovování nových zákazníků

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří chtějí prohloubit své znalosti v oblasti marketingu
  • Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu
  • Marketingoví a obchodní manažeři
  • Pracovníci v oblasti prodeje a zákaznického servisu
  • Jednotlivci z oboru B2B a B2C, kteří chtějí rozšířit své znalosti

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Určení našeho zákazníka 
    1. Zákazník B2B vs. B2C 
    2. Decision maker 
    3. Decision influencer 
  • Psychologie a marketing 
    1. Psychologie barev a tvarů 
    2. Psychologie v marketingové komunikaci 
    3. Praktické příklady z praxe 
  • Racionalita rozhodování zákazníka 
    1. Faktory racionalizace chování 
    2. Emotivní podtext chování zákazníka 
  • Zákaznické potřeby 
    1. Skutečné potřeby zákazníka 
    2. Nevědomí o existenci potřeby 
    3. Vyvolání potřeby 
  • Využití charakteristiky zákazníka 
    1. Zákaznické profily - tzv. marketingové persony 
    2. Předjímání zákazníka 
  • Strategie oslovování zákazníků 
    1. Budujeme vztahy 
    2. Networking 
    3. Direct marketing 
    4. Sociální sítě 
    5. E-mail marketing 
  • Diskuze, shrnutí, závěr 
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

AmRest s.r.o., Pavel J.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka  ( MARK11)
"Pozitivní zábavná forma diskuze, nebylo to klasické školení."
AmRest s.r.o., Jakub P.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka  ( MARK11)
"Pozitivně vedené školení s dostatkem praktických cvičení "
Somfy, spol. s.r.o., Kateřina P.
Psychologie marketingu a rozhodování zákazníka  ( MARK11)
"Školení bylo dobře zorganizované, informace srozumitelné, praktice ukázky a tipy. "