Management, Manažerské dovednosti
Tento praktický workshop vám pomůže zvýšit profesionalitu při výkonu asistenční role, lépe organizovat pracovní aktivity, zvládat stres a účinně komunikovat na pracovišti. Naučíte se, jak lépe prezentovat svou práci, zvýšit sebevědomí a cítit se jistěji při plnění úkolů.
Zjistíte, jak vytvářet fungující spolupráci s kolegy, plánovat čas a pracovat se stresem, aby vaše role byla co nejvíce přínosná.
Workshop vám poskytne praktické metody a techniky pro rozvoj klíčových dovedností, které vám pomohou zvládnout výzvy spojené s asistenční pozicí, lépe řídit čas a účinně komunikovat v pracovním prostředí.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Rozvíjet profesionalitu a budovat důvěru v asistenční roli.
- Zlepšit pracovní komunikaci a schopnost prezentovat svou práci.
- Lépe zvládat stres a vypjaté situace.
- Efektivně plánovat a organizovat své pracovní úkoly.
- Posílit schopnost aktivního naslouchání a vedení jednání.
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Asistenti a asistentky vedoucích pracovníků.
- Osoby zodpovědné za podporu manažerů a týmů.
- Profesionálové, kteří chtějí zlepšit své komunikační a organizační dovednosti.
- Každý, kdo se chce naučit lépe řídit čas, zvládat stres a být sebevědomější v pracovních interakcích.
Lokalita, termín kurzu
Brno + online (volitelně)
11.3. - 11.3.2025
6 500 Kč
Praha + online (volitelně)
11.3. - 11.3.2025
6 500 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Budování profesionality
-
Firemní kultura a společenský kodex.
-
Důvěra a zodpovědnost v asistenční roli.
-
Jak zvládat kritické situace.
-
Sebeprezentace: Jak prezentovat sebe i svou práci.
-
Rozvoj profesionální komunikace
-
Pravidla profesionálního vystupování.
-
Vedení pracovních jednání.
-
Aktivní naslouchání a práce s informacemi.
-
Komunikace v náročných situacích.
-
Práce se stresem
-
Stres v pracovním prostředí a jeho vliv.
-
Jak rozpoznat a zvládat pracovní stres.
-
Praktické techniky pro snižování stresu.
-
Posilování psychické odolnosti.
-
Time management a pracovní návyky
-
Jak stanovit priority a pracovat efektivně.
-
Organizace pracovních úkolů a plánování času.
-
Překonávání prokrastinace.
-
Nástroje a strategie pro lepší řízení času.
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
6 500,00 Kč (7 865,00 Kč včetně 21% DPH)
Metodika kurzu:
- Praktická individuální a skupinová cvičení
- Modelové situace
- Rozbor a řešení vlastních situací
- Zpětná vazba
- Diskuze
- Akční plán pro zlepšování
Situace, které nejčastěji řešíte:
Nejasná role a nízké sebevědomí v asistenční pozici
Situace: Máte pocit, že vaše práce není dostatečně doceněna, nebo si nejste vždy jistí v tom, jak prezentovat své schopnosti. Často se vám stává, že nevystupujete dostatečně sebevědomě při řešení úkolů nebo komunikaci s manažery.
Řešení: Naučíte se, jak svoji roli vnímat jako klíčovou součást týmu, jak budovat respekt a důvěru u kolegů a jak s jistotou prezentovat výsledky své práce.
Náročná komunikace s manažery a kolegy
Situace: Při spolupráci s vedením nebo kolegy dochází k nedorozuměním, což vede k frustraci nebo zdržení v plnění úkolů. Často čelíte situacím, kdy musíte zprostředkovávat informace mezi různými odděleními, aniž byste měli jasné pokyny.
Řešení: Získáte strategie, jak účinně komunikovat v různých pracovních situacích, jak lépe interpretovat a předávat informace a jak zvládat náročné rozhovory s manažery i kolegy.
Zvládání stresu při vysoké pracovní zátěži
Situace: Práce asistenta/ky vyžaduje multitasking, rychlé reakce a neustálé přizpůsobování prioritám. To může vést k pocitu přetížení a stresu, který ovlivňuje vaši výkonnost i pohodu.
Řešení: Osvojíte si techniky, jak zvládat stres, předcházet jeho negativním dopadům a zůstat klidní i v situacích, kdy je na vás vyvíjen tlak.
Nedostatečné řízení času a organizace úkolů
Situace: Míváte problém s plánováním dne, určováním priorit nebo dokončováním úkolů včas. Někdy se cítíte zahlceni množstvím úkolů a nevíte, kde začít.
Řešení: Naučíte se, jak správně pracovat s prioritami, rozvrhnout si čas tak, aby byl využit smysluplně, a jak efektivně organizovat svůj pracovní den, aby byl co nejproduktivnější.
Vybrané zákaznické reference
S. A. B. Impex, s.r.o., Natalie S.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Nejvíce se mi líbilo, že školitelka vymyslela náplň kurzu podle potřeb účastníků. Na začátku školení jsme jí řekli, s čím máme problém, a ona pak celý kurz zaměřila právě na ně."
Continental Barum s.r.o., Pavla M.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Celkový dojem ze školení mám velmi pozitivní, určitě využiji při mé práci asistentky metody, které nás lektorka učila. Ráda se v budoucnu zúčastním i dalších školení. "
EWM HIGHTEC WELDING s.r.o., Kateřina D.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Kurz byl velmi inspirativní, zábavný. Přínosem jsou rády, které ráda vyzkouším i v praxi."
EWM HIGHTEC WELDING s.r.o., Lucie V.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Osobně mi vůbec nic na školení nechybělo. Bylo to skvělé a motivující. Vím přesně jak na své pozici nadále reagovat a jak pracovat na sobě a se svými kolegy. Zaujala mě tvorba prezentace i přednáška prezentace. "
EWM HIGHTEC WELDING s.r.o., Denisa Š.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Naučit se říkat ne a nemít z toho výčitky. Na vše se víc ptát.
Osobně bych neměnila nic. Kurz mi byl velkým přínosem do budoucna a ráda se budu vracet. Vše mi bylo hezky vysvětleno.
Velmi vstřícný a ochotný personál"
Jiří Vaněk, s.r.o., Hana Ž.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Jsem velmi spokojená, už jen využít v praxi :)"
S. A. B. Impex, s.r.o., Klára H.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"zaujalo mě jak správně řešit spory na pracovišti, celé školení bylo velmi pozitivní. "
DENSO MANUFACTURING CZECH s.r.o., Lucie H.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Zázemí nemohu hodnotit, kurz proběhl online.
Pozor na ozvěny mikrofonu, není pak slyšet lektor.
Jinak školení super, děkuji :-)"
PRUMHOR, spol. s r.o., Jana M.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Můj celkový dojem ze školení je velmi pozitivní. Na školení mi nic nechybělo ba naopak tam byli věci, které jsem nečekala.
Mým přínosem bylo hlavně to, že už vím jak slušně člověka odmítnout, zvládat stres, ovládat svůj čas a jaké zvolit myšlenkové postupy u různých situací."
Masarykova univerzita, Jana C.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Školitelka byla skvělá, líbilo se mi množství praktických ukázek a příkladů, vše využiji v praxi. Také vždy lektorka přizpůsobila tempo a mohla jsem se n cokoliv zeptat"
Hanon Systems Autopal s.r.o., Šárka K.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"děkuji za názorné příklady, možnost procvičit si přednášené téma spolu s dalšími účastníky na modelových situacích, obsah byl přizpůsobený našim potřebám, lektorka nám umožnila zeptat se kdykoliv, kdy jsme potřebovali... moc děkuji "
Unico Modular a.s., Tereza B.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Děkuji za tento kurz. Jsem rada že školení vedl lektor se zkušenostmi a jako účastník jsem mu věřila jeho odbornost. "
NUVIA a.s., Eva M.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Mám velmi pozitivní dojem ze školení, probíhá ve velmi pěkném prostředí a velmi oceňuji praktické zkušenosti lektora."
SKF Lubrication Systems CZ, s.r.o., Markéta H.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Absolvovala jsem kurz "Efektivní asistentka manažera" a celkový dojem byl velmi pozitivní. Probíraná témata odpovídala náplni kurzu, praktické příklady ze života pomohli lépe se vcítit do dané situace. Kurz velmi zábavný a poučný a pan lektor velmi vlídný. Děkuji."
BRNO INN, a.s., Zuzana H.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Velmi pozitivní přínos do pracovního a osobního života."
Horské lázně Karlova Studánka, státní podnik, Alena K.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Lektorka vynikající, výklad na skvělé úrovni, informace naprosto vyčerpávající, nové informace a trendy."
Horské lázně Karlova Studánka, státní podnik, Michaela K.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Školení se mi líbilo, lektorka příjemná a milá, kurz byl přínosem i z hlediska společné konverzace o všech probíraných tématech."
Soukromá obchodní akademie Sokolov, s. r.o., Jitka S.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Skvělý. Oceňuji přítomnost asistentky z praxe."
Soukromá obchodní akademie Sokolov, s. r.o., Jitka T.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Skvělí lektoři, velmi vhodná forma učení a procvičování."
Deloitte Advisory s.r.o., Karolína Š.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Jsem ráda, že jsem se kurzu mohla zúčastnit! Vše probíhalo dle očekávání, možná i nad."
COMGUARD a.s., Nikola Š.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Z kurzu odcházím velmi spokojená, informace byly přínosné. Pan lektor mluvil k věci a srozumitelně a byl velmi zábavný :-) Děkuji."
COMGUARD a.s., Veronika S.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Lektor byl vstřícný, všímavý, ohleduplný.. prostě sympaťák :-) Super, bylo to komplexní. Děkuji."
ZAT a.s., Andrea H.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Celkový dojem velmi dobrý, získané poznatky budu moci uplatnit a díky nim zlepšit svou práci."
ZAT a.s., Anna T.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Naprosto skvělé. Využiji všechny získané informace, př. zavedení návyků, rozplánování času. Jsem nadšená, velmi mě to bavilo!"
KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s., Jana B.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Jsem velice spokojena. Určitě mohu doporučit."
KNORR-BREMSE Systémy pro užitková vozidla ČR, s.r.o., Lucie P.
Profesionální asistentka/asistent manažera (
MNGM11)
"Úžasné školení s vyčerpávajícími informacemi, lektor se smyslem pro humor a dokonalostí s vysvětlením školení."