Produktové portfolio a jeho vliv na marketing (MARK27)
Marketing, Obsahový marketing
Cílem praktického workshopu je poskytnout účastníkům znalosti a dovednosti pro úspěšné propojení produktového portfolia s marketingovou strategií. Naučíte se efektivně identifikovat potřeby zákazníků, stavět digitální produkty odpovídající těmto potřebám a vytvářet marketingovou komunikaci, která oslovuje cílovou skupinu. Prostřednictvím praktických příkladů a technik se naučíte, jak dosáhnout jednotného sdělení a zvýšit dopad vaší marketingové strategie.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Zlepšit porozumění potřebám zákazníků a lépe je identifikovat
- Posílit schopnost vytvářet digitální produkty a služby
- Získat dovednosti pro řízení marketingové strategie a komunikace napříč celým životním cyklem produktu
- Získat ucelený pohled na propojení produktového portfolia s marketingem a jeho vliv na úspěch vaší firmy
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Členové produktových a marketingových týmů
- Vedoucí pracovníci a manažeři z oblasti produktového rozvoje a marketingu
- Odborníci v IT oborech
- Každý, kdo se zajímá o digitální produktový marketing
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Zjišťování zákaznických potřeb
-
Techniky a metody pro sběr informací o zákaznících
-
Analýza potřeb a preferencí cílové skupiny
-
Tvorba digitálních produktů
-
Strategie pro optimalizaci produktového portfolia
-
Návrh a vývoj digitálních produktů řešících specifické potřeby zákazníků
-
Marketingová komunikace od zákaznických potřeb
-
Vytváření marketingových strategií ze zákaznických potřeb
-
Propojení produktového portfolia s marketingovou komunikací
-
Řízení komunikace napříč životním cyklem zákazníka
-
Komunikace s novými i stávajícími zákazníky po celý životní cyklus produktu
-
Strategie udržení a rozvoje dlouhodobých vztahů se zákazníky
-
Digitální produktový marketing a jeho dopad
-
Využití digitálních a AI nástrojů pro maximalizaci dopadu marketingové komunikace
-
Spolupráce produktového a marketingového týmu
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
ARBURG, spol. s r.o., Martina Š.
Produktové portfolio a jeho vliv na marketing (
MARK27)
"Pro mne bylo důležité, aby lektor měl praktické zkušenosti a to bylo splněno. Byl to potřebný základ jako vhled do problematiky."