Proces nákupu/prodeje software (PRIT3)
Právo a finance, Právo v oblasti IT
V tomto kurzu pojdeme detailně celý proces nákupu/prodeje software a řekneme si tipy pro objednatele i dodavatele, aby projekt proběhl bezpečně, hladce a výhodně. Na začátku kurzu si vysvětlíme, jak ošetřit předsmluvní výměnu informací. Následně probereme, jak uzavřít smlouvu, zajistit a dohlédnout nad vývojem softwarového díla, ošetřit licenci, zvládnout implementaci a vyjednat podporu a údržbu pro zajištění kontinuity provzu. Tento vysoce praktický kurz je vhodný pro každou společnost, která plánuje realizovat nákup software, a pro všechny softwarové společnosti. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL.
Privátní školení a termíny na míru
Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Obecná pravidla uzavírání smluv
-
Předsmluvní odpovědnost a její hranice
-
Včleňování obchodních podmínek do smluv
-
Způsoby uzavírání smluv
-
Důležité aspekty náhrady škody
-
Dohoda o mlčenlivosti (NDA)
-
Zákonná ochrana důvěrných informací
-
Důvody a účel NDA
-
Ujednání, která by neměla v NDA chybět
-
Analýza a návrh architektury
-
Analýza jako základ objednávky SW
-
Průběh, výsledek a účel analýzy
-
Smlouva o návrhu architektury
-
Smlouva o vývoji software
-
Co je dílem v IT
-
Jak prodej SW upravuje zákon
-
Co (ne)umožňuje zákon
-
Záruka za SW dílo, odpovědnost za vady
-
Odpovědnost za komponenty třetích stran
-
Projektové řízení
-
Změnový proces
-
Akceptační kritéria a akceptační testy
-
Licence k software
-
Předatelnost software a zdrojové kódy
-
Implementace
-
Smlouva o implementaci software
-
Podpora a údržba
-
Servisní smlouva (SLA)
-
Jak zajistit dlouhou kontinuitu
-
Podpora, helpdesk
-
Odstraňování incidentů a vliv na provoz
-
Problematika podpory, údržby a ochrany osobních údajů
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)