Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí.
Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu.
Vybrané zákaznické reference
LEGO Production s.r.o., Lenka H.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"Celkově super! Děkuji! "
LEGO Production s.r.o., Margita S.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"Velmi relevantni témata, možnost procviceni na vybraných situacích, přizpůsobeni aktuálním potřebám "
LEGO Production s.r.o., Lukáš H.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"It was great!"
LEGO Production s.r.o., Andrea B.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"nice practical exercises"
LEGO Production s.r.o., Lada N.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"Příjemná, uvolněná atmosféra. Profesionální přístup ;) příklady z praxe, které byly lehce uchopitelné. "
LEGO Production s.r.o., Silvie G.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"Vyber temat a materialu byl relevantni delce skoleni a prvnimu setkani s tematem. Skolitel byl na jednicku, dokazal prinaset realne priklady z praxe, coz potvrdilo autenticitu probiranych situaci..parada dekuji"
Pražský inovační institut, z. ú., Markéta Š.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"paní lektorka byla skvělá a moc jsme si to s kolegy užili!:-) "
Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Klára H.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"Oblast kurzu mě zaujala celá, hlavní přínos měla ale část vyjednávání. Celkový dojem velmi dobrý, lektor měl znalosti ne jen v oboru, ve kterém školil."
Gebauer a Griller Kabeltechnik, spol. s r.o., Ondřej D.
Osobitá péče o zákazníka (
OBCH10)
"Školení rozšířilo můj pohled v dané problematice a pomůže mi v dalším profesním růstu."