Obchodní vyjednávání (OBCH6)
Obchodní dovednosti, Obchodní dovednosti
Kurz je určen pro všechny, kteří se potřebují naučit dosahovat úspěchů i ve chvíli, kdy vás tlačí čas, požadavky vašeho zaměstnavatele i argumenty protistrany. Získáte osvědčené vyjednávací strategie a techniky a naučíte se, jak se připravit na jednání a jak je profesionálně vést.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Metodika kurzu:
praktická individuální a skupinová cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán pro zlepšování
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Osobnost a individuální styl komunikace
-
Sebepojetí, poznávání silných stránek a jejich vytěžení
-
Využití osobnostních specifik a stanovení výzvy k akci
-
Utváření vlastní věrohodnosti a spolehlivosti
-
Sebeprezentace a její účinky
-
Příprava rámce vyjednávání a argumentace
-
Stanovení sdíleného cíle vyjednávání
-
Poznávání druhé strany a situace
-
Stanovení přijatelného řešení
-
Přesvědčivost a argumentace
-
Psychologické faktory vyjednávání
-
Záměr, skutečné potřeby zákazníka
-
Využití osobnostního profilu zákazníků
-
Psychologické aspekty vyjednávání s firemními zákazníky
-
Techniky a průběh vyjednávání s firemními zákazníky
-
Zájmy vyjednávajících stran
-
Cíle a priority druhé strany
-
Překonávání blokací
-
Práce s ochotou
-
Podpora cíle v procesu vyjednávání
-
Postup pro úspěšné vyjednávání – jednotlivé kroky
-
Typické námitky firemních zákazníků a jejich zpracování
-
Dynamické faktory a konstruktivní řešení
-
Nácvik jednotlivých technik vyjednávání
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Obchodní dovednosti (OBCH4)
-
Doporučený následný kurz:
-
Obchodní komunikace a prezentace (OBCH2)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)