Obchodní vyjednávání (OBCH6)

Obchodní dovednosti, Obchodní dovednosti

Kurz je určen pro všechny, kteří se potřebují naučit dosahovat úspěchů i ve chvíli, kdy vás tlačí čas, požadavky vašeho zaměstnavatele i argumenty protistrany. Získáte osvědčené vyjednávací strategie a techniky a naučíte se, jak se připravit na jednání a jak je profesionálně vést.

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Metodika kurzu:

praktická individuální a skupinová cvičení, modelové situace, rozbor a řešení vlastních situací, zpětná vazba, diskuze, akční plán pro zlepšování

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Osobnost a individuální styl komunikace
    1. Sebepojetí, poznávání silných stránek a jejich vytěžení
    2. Využití osobnostních specifik a stanovení výzvy k akci
    3. Utváření vlastní věrohodnosti a spolehlivosti
    4. Sebeprezentace a její účinky
  • Příprava rámce vyjednávání a argumentace
    1. Stanovení sdíleného cíle vyjednávání
    2. Poznávání druhé strany a situace
    3. Stanovení přijatelného řešení
    4. Přesvědčivost a argumentace
  • Psychologické faktory vyjednávání
    1. Záměr, skutečné potřeby zákazníka
    2. Využití osobnostního profilu zákazníků
    3. Psychologické aspekty vyjednávání s firemními zákazníky
  • Techniky a průběh vyjednávání s firemními zákazníky
    1. Zájmy vyjednávajících stran
    2. Cíle a priority druhé strany
    3. Překonávání blokací
    4. Práce s ochotou
    5. Podpora cíle v procesu vyjednávání
    6. Postup pro úspěšné vyjednávání – jednotlivé kroky
    7. Typické námitky firemních zákazníků a jejich zpracování
    8. Dynamické faktory a konstruktivní řešení
    9. Nácvik jednotlivých technik vyjednávání
Doporučený předchozí kurz:
Obchodní dovednosti (OBCH4)
Doporučený následný kurz:
Obchodní komunikace a prezentace (OBCH2)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)