Multichannel a omni-channel marketing (MARK26)
Marketing, Marketingová komunikace a PR
V 80. letech stačilo mít dobrý produkt. V 90. letech stačilo mít webové stránky s dobrou doménou. V další dekádě přišel Facebook a firmy těžily z nového trendu. Dnes se však pozornost tříští a zákazníci vnímají prezentaci firmy jako celek.
Na kurzu si ukážeme, že je skutečně třeba vyvíjet aktivitu na několika frontách najednou a vybereme, které nástroje jsou pro vás vhodné. Zákazník dnes přijde na sociální sítě, kde uvidí reklamu, následně si všimne emailu od vás a teprve poté jde nakoupit na váš web. Nestačí ale být na mnoha kanálech, je třeba je mít provázané, aby zákazník nemusel několikrát vyplňovat číslo smlouvy. Dělejte marketing chytře a usnadněte život nejen zákazníkům, ale i sobě.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Vyznat se v odborných termínech
- Začít s multichannel / omnichannel marketingem
- Posoudit, jaké kanály marketingu zvolit a jaké výsledky čekat
- Automatizovat marketingové procesy a propojit více kanálů
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří nechtějí sázet na jednu kartu
- Všichni, kteří chtějí zvýšit konverzi a efektivitu nákladů na marketing
- Všichni, kteří chtějí být blíže svým zákazníkům
- Všichni, kteří chtějí být tahounem ve svém oboru
- Pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Multichannel marketing
-
Proč je dobré mít multichannel marketing
-
Jaké existují kanály a kdy zvolit vybrané kanály
-
Na co se zaměřit v letošním roce
-
Případové studie využití v praxi
-
Nevýhody multichannel marketingu
-
Omnichannel marketing
-
Srovnání multichannel marketing vs omnichannel marketing
-
Výhody omnichannel marketingu
-
Kde a kdy využít omnichannel marketing
-
Jak začít s omnichannel marketingem
-
Jak měřit a vyhodnocovat omnichannel marketing
-
Sociální sítě (dle skupiny účastníků)
-
Facebook
-
Instagram
-
LinkedIn
-
YouTube
-
Email marketing
-
Co vlastně posílat?
-
Jak měřit a vyhodnocovat mailové kampaně
-
Příklady
-
Nástroje pro multikanálovou komunikaci
-
Který nástroj zvolit
-
Automatizace procesů bez ztráty lidskosti
-
Jak pracovat s workflow mapami a procesy
-
Příklady oblíbených workflow a integrací
-
HR marketing
-
Zaměstnanec jako nástroj úspěchu
-
Externí HR marketing
-
Interní HR marketing
-
Vybrané nástroje HR marketingu
-
CSR marketing
-
Vlastní vs. společenský blahobyt
-
CSR jako podnikatelská etika
-
Širší pojetí CSR
-
Kolik to stojí
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Vybrané zákaznické reference
ČEZ Prodej, a.s., Aleš F.
Multichannel a omni-channel marketing (
MARK26)
"Celkove mam ze skoleni velmi dobry dojem. Za mne bylo velmi pozitivni ze jsme se jako ucastnici setkali z casti Teoreticke resp skolske oblasti a businesove oblasti. Ruzna uroven nahledu na problematiku."
Česká zemědělská univerzita v Praze, Daniela Š.
Multichannel a omni-channel marketing (
MARK26)
"Vynikající individuální přístup, výborná organizace a komunikace, zajímavé a přínosné informace."