Metoda TRIZ (TRIZ)
Inovace produktů a procesů, Inovace produktu
Schopnost inovovat svoje produkty tak, aby odpovídaly měnícím se požadavkům klientů je dnes jednou ze základních schopností, která zajišťuje firmám stabilitu. K inovacím lze přistupovat různě, včetně využívání různých intuitivních, nebo systematických metod. TRIZ patří mezi systematické metody. Omezuje intuitivnost a vnáší do inovačních procesů systém. Hledání nových řešení tak neprobíhá stylem "pokus-omyl". To přináší úspory času a peněz.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Jak na inovace
-
Proč se zabývat inovacemi
-
Typy inovací
-
Úvod do metodiky TRIZ
-
Přípravná a informační etapa
-
Charakteristika problému a sestavení jeho modelu (funkcí)
-
SWOT analýza, brainstorming, graf Ishikava, firemní informační systém, databáze
-
Analytická etapa CO? A PROČ?
-
Funkčně nákladová analýza
-
Svinování
-
Rozvíjení
-
Systematická etapa ARIZ
-
Technické rozpory a jejich odstranění
-
Fyzikální rozpory a jejich odstranění
-
Modely konfliktů
-
Zákonitosti technických systémů
-
Závěr
-
Etapa ověření
-
Etapa zavádění
-
Software Goldfire Inovator
-
Diskuse, shrnutí, závěr
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
7 900,00 Kč (9 559,00 Kč včetně 21% DPH)