Marketingová strategie (MARK6)
Marketing, Marketingová strategie
Marketingová strategie patří k nejvíce zanedbávaným částem marketingu. Ve firmě sice funguje velké množství marketingových aktivit, které ale často nejsou provázány a nevyužívají tak synergického efektu. Každou oblast navíc mívá na starosti někdo jiný a sledují jiné cíle. Společným cílem by však mělo být nejen zvýšení prodeje, ale právě podpora ostatních kanálů vzájemně, aby se celý proces zefektivnil a každá kampaň přinesla větší dosah a výsledky.
V kurzu si tedy odpovíme na otázky: Jak správně definovat cíl? Jakou strategii použít, která je vhodná pro mou firmu a která je účinná? Jaké nástroje použít k dosažení definovaného cíle? Jak zajistit personální, finanční a informační zdroje?
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Porozumět, jak správně definovat cíle marketingové strategie a jaké kroky jsou potřebné pro jejich dosažení
- Rozpoznat a využít synergických efektů různých marketingových aktivit pro zvýšení celkové efektivity a dosahu kampaní
- Naučit se, jak efektivně rozdělit a využít personální, finanční a informační zdroje pro podporu marketingových strategií
- Získat znalosti o různých typech marketingových strategií a komunikačních přístupů, včetně generické, preemptivní, emocionální a informační strategie
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Majitelé firem a podnikatelé, kteří chtějí zajistit maximální efektivitu marketingu ve své firmě
- Marketingoví ředitelé a manažeři, kteří chtějí rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti vytváření a implementace marketingových strategií
- Pracovníci v oblasti marketingu a reklamy, kteří chtějí lépe porozumět procesu plánování a hodnocení marketingových aktivit
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Strategie firmy
-
Strategie určuje postup
-
SMART cíl vytyčuje směr
-
Jak pracovat s rozpočtem
-
Úloha času při plánování
-
Dlouhodobé cíle
-
Střednědobé cíle
-
Krátkodobé cíle
-
Akční plány
-
Předpoklady naší strategie
-
Model PUSH
-
Model PULL
-
Model RUN
-
Komunikační strategie
-
Generická strategie
-
Preemptivní strategie
-
Strategie unikátní prodejní vlastnosti
-
Strategie image značky
-
Strategie positioningu
-
Rezonanční strategie
-
Emocionální strategie
-
Informační strategie
-
Analýzy
-
Vnitřní analýza
-
Vnější analýza
-
Sumarizace
-
Komunikační mix
-
Reklama
-
Osobní prodej
-
Procesy rychle a přehledně
-
Podpora prodeje
-
Vztahy s veřejností
-
Přímý marketing
-
POS marketing
-
Zabezpečení strategie
-
Personální zabezpečení
-
Finanční a materiálové zabezpečení
-
Informační zdroje
-
Vyhodnocování
-
Časové hledisko
-
Způsoby hodnocení
-
Doporučený následný kurz:
-
Budování značky (MARK7)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
LEKTOR
Lubomír Černý je nejen zkušeným odborníkem v oblasti AI, ale i marketingovým specialistou, tvůrcem webů, event manažerem, projekt manažerem, školitelem a kreativcem v jedné osobě. Pomáhá rozvíjet firmy i celé jejich týmy, budovat značky a zakládat start-upy.
Kromě vzdělávání v oblasti AI, marketingu a grafiky se věnuje řadě kreativních projektů a organizaci eventů na klíč. Jako lektor ICT Pro úspěšně inspiroval a profesně posunul již stovky zákazníků z desítek různých firem a oborů a na svoje školení má nespočet kladných ohlasů.
Vybrané zákaznické reference
COLAS CZ, a.s., Andrea Š.
Marketingová strategie (
MARK6)
"Přínosem pro mne byl budget, software, plány. Celkově školení výborné, interaktivní a diskuzní."
Hotel Paříž Praha, a.s., Kateřina J.
Marketingová strategie (
MARK6)
"Jsem spokojená, zaujaly mne jednotlivé kroky k sestavení strategie. "
MEDIN, a.s., Radka N.
Marketingová strategie (
MARK6)
"Seminář se mi velmi líbil. Lektor vynikající. Děkuji :-)"