Marketing, Marketingová strategie
V rámci marketingových aktivit a nástrojů, kterých je na trhu přehršel, může být pro firmy složité zorientovat se v tom, které aktivity přináší výsledky a které jsou zbytečné.
K tomu je však třeba znát výchozí stav a cíl, kterého chceme dosáhnout. Marketingové řízení bez těchto dat je jako řídit se zavázanýma očima. Lehce pak naletíme tzv. odborníkům a marketingové náklady mohou růst do závratných výšin.
Díky marketingové analýze byste tak měli vědět, které z aktivit utnout, které podpořit a které zavést. Zároveň byste díky analýze měli snadno zjistit, které aktivity řešit interně a které delegovat externím agenturám.
Řekneme Vám také, jak kroky zavedení marketingu do firmy poskládat za sebou tak, abyste správně odhadli personální a finanční potřeby tohoto oddělení, stejně jako očekávání a cíle, kterých by měl marketing ve Vaší firmě dosáhnout.
Kurz je určen pro všechny majitele, podnikatele, marketéry a marketingové ředitele, kteří nejsou spokojeni s marketingem ve své firmě a potřebují reálná data a podklady pro jeho zlepšení.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Porozumět principům a smyslu marketingu
- Tvořit marketingovou analýzu a strategii
- Analyzovat trh a revidovat marketingové postupy
- Měřit výsledky marketingu
- Nastavovat marketingové aktivity
Kdo by se měl kurzu zúčastnit
- Všichni, kteří chtějí prohloubit své znalosti v oblasti marketingu
- Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Marketing
-
Jak vnímáme marketing v naší firmě?
-
Co vše je vlastně marketing?
-
Co má plnit marketing v naší firmě
-
Marketing persony
-
SBU - strategické obchodní jednotky
-
Kdo je můj zákazník
-
Zákazník je víc, než jen jméno a adresa
-
Jak vytvořit marketingovou personu?
-
Analýza trhu
-
Vnější prostředí (konkurence, trh, prostředí)
-
Vnitřní prostředí (7P, zdroje)
-
SWOT analýza
-
Již zavedené marketingové postupy
-
Běžné operativní činnosti
-
Strategické aktivity
-
Efektivita - jak měřit výsledky
-
Vlastní tým vs. outsourcing
-
Activity in-house
-
Výhody a nevýhody
-
Kombinované modely
-
Praktické příklady
-
Outsourcing
-
Nabídka marketingových služeb
-
Dodavatelé marketingu
-
Agentury
-
Freelanceři
-
Nastavení vhodných marketingových aktivit
-
Rozpočet vs. cíle
-
Procesy rychle a přehledně
-
Dopady a výsledky
-
Plánování
-
Marketing jako neustálý proces změny
-
Plánovaná priorizace aktivit
-
Vyhodnocení
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
LEKTOR
Lubomír Černý je nejen zkušeným odborníkem v oblasti AI, ale i marketingovým specialistou, tvůrcem webů, event manažerem, projekt manažerem, školitelem a kreativcem v jedné osobě. Pomáhá rozvíjet firmy i celé jejich týmy, budovat značky a zakládat start-upy.
Kromě vzdělávání v oblasti AI, marketingu a grafiky se věnuje řadě kreativních projektů a organizaci eventů na klíč. Jako lektor ICT Pro úspěšně inspiroval a profesně posunul již stovky zákazníků z desítek různých firem a oborů a na svoje školení má nespočet kladných ohlasů.
Vybrané zákaznické reference
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Petr P.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Bez výhrad. Velmi přínosné, i když náročné, školení. Odnáším si několik impulzů, které využiji v praxi. Těším se na další školení. :-)"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Olga Č.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Děkuji za podnětné a tentokrát i velmi prakticky zaměřené školení. Ráda jsem si zopakovala a vyzkoušela další aplikace SWOT analýzy, prohloubené o pro mne nové nástroje. Uzitecny nastroj pro mne bude PEST a také prioritách pomocí MAP."
HERLITZ, spol. s r.o., Lucie B.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Skoleni hodnotim velmi pozitivně, přineslo spoustu novych informaci o možnostech a šlo vidět, ze skolitel se vyzná a má spoustu zkušenosti, které předává dal. "
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Tomáš N.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Velmi dobrý a vyvážený poměr mezi teorií a praxí.
Skvělé prostředí a paleta občerstvení.
Kurz naprosto splnil moje očekávání. Byl přizpůsoben mým potřebám a není nutné nic měnit ani doplňovat.
Děkuji."
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Petr Z.
Marketingová analýza (
MARK2)
"Oceňuji, že lektor udržel po celou dobu moji pozornost a průběžně přizpůsoboval témata zájmům účastníků. Kurz bych doplnil o nějakou interkativnější část, ve které by se všichni zapojili do řešení nějaké kratší případové studie."