Marketing a Design (MARK25)
Marketing, Marketingová strategie
Design hraje v marketingu důležitou roli, protože nás provází všude. Je jedno, zda se jedná o logo, značku, firemní barvy, tiskoviny nebo webové stránky.
Protože barvy a tvary vnímáme okamžitě na první pohled, je důležité, abychom zákazníka zaujali a přitáhli jeho pozornost. Podíváme se na to, jak design a psychika spolu fungují a jaké nástroje použít pro tvorbu designu.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Zaujmout zákazníka grafickými prvky
- Porozumět, co je to Corporate Identity a jak s ní pracovat
- Vybudovat si image
- Používat vhodné grafické nástroje
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří chtějí budovat svou značku neotřelým způsobem, který zaujme zákazníky
- Začínající a mírně pokročilí pracovníci marketingu a marketingoví manažeři
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Značka
-
Značka vs. image vs. produkt
-
Kde začít?
-
Vytváříme corporate identity
-
Corporate design
-
Písmo
-
Logo
-
Barva
-
Další prostředky
-
Webový design
-
Základní pravidla tvorby
-
Mobilní stránky
-
Příprava programátora
-
Programy a nástroje
-
Grafické nástroje
-
Nástroje pro sazbu
-
Retušovací nástroje
-
Nástroje pro drobné úpravy
-
Tvorba správného image
-
Těžko se prodává tomu, kdo nevěří
-
Dojem má delší životnost, než informace
-
Jedna otázka vydá za sto odpovědí
-
Doporučený následný kurz:
-
Věrnostní program jako klíč k udržení zákazníků (MARK29)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)