LinkedIn jako výkonný nástroj pro osobní branding a získávání zákazníků (MARK28)

Marketing, Digitální marketing - Sociální média

Tento praktický workshop vás provede procesem transformace platformy LinkedIn ve výkonný nástroj pro budování osobní značky a akvizici zákazníků. Zaměříme se na nejnovější strategie a techniky pro vytvoření a prezentaci silné osobní značky na LinkedIn, která přitahuje a zaujímá potenciální zákazníky. Budeme prozkoumávat účinné metody pro zvyšování viditelnosti a angažovanosti na LinkedIn, včetně využití nejnovějších funkcí a trendů pro maximalizaci dosahu vašeho profilu. Tento kurz je zaměřen na předávání praktických dovedností a strategií pro účinné využití LinkedInu jako nástroje pro osobní branding a získávání zákazníků, což je klíčové pro profesionály v oblasti marketingu, podnikání i HR.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Porozumět, jak LinkedIn představuje jedinečnou platformu pro osobní branding a social selling
  • Naučit se efektivně využívat funkce LinkedInu pro osobní branding, včetně LinkedIn Stories, Live videí a newsletterů
  • Naučit se měřit a vyhodnocovat účinnost svých aktivity na LinkedIn
  • Zdokonalit si strategie pro vyhledávání a cílení zákazníků s využitím pokročilých vyhledávacích technik, jako je Boolean Search
  • Rozvíjet strategie pro vytváření silné osobní značky, která přitahuje a zaujímá potenciální zákazníky

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Podnikatelé, marketéři, HR profesionálové, obchodníci a obchodní ředitelé
  • Zaměstnanci, kteří se zajímají o efektivní prezentaci své firmy nebo osobní značky na LinkedIn
  • Všichni, kdo chtějí ovládnout umění Social Sellingu a využít LinkedIn pro rozvoj svého byznysu

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • LinkedIn jako platforma pro osobní branding
    1. Rozbor unikátnosti LinkedInu mezi sociálními sítěmi
    2. Význam a využití LinkedInu pro osobní branding a Social Selling
    3. Definice a vývoj osobní značky na LinkedInu
    4. Rozdíly mezi osobním a firemním brandingem
  • LinkedIn jako nástroj pro získávání zákazníků
    1. Specifikace cílové skupiny ve vztahu k vašemu podnikání
    2. Odhad potřeb cílové skupiny a cesty svého potenciálního zákazníka
    3. Definice vlastní výjimečnosti – unikátnost produktů či služeb na trhu
    4. Aktivita na LinkedInu – důraz na přidanou hodnotu a užitek pro cílovou skupinu
  • Strategie a nástroje na LinkedIn
    1. Nejnovější funkce LinkedInu pro efektivní branding (např. Stories, Live videa)
    2. Postupy pro optimalizaci vašeho LinkedIn profilu
    3. Techniky pro cílené vyhledávání a networking (Boolean Search, X-Ray search)
    4. Význam a přístupy k tvorbě a plánování obsahu
  • Interakce a publikace na LinkedIn
    1. Principy a strategie pro účinné publikování na LinkedInu
    2. Využití LinkedIn Polls a dalších interaktivních nástrojů
    3. Tvorba publikačního plánu a osnovy pro jednotlivé příspěvky
    4. Měření a vyhodnocování aktivit na LinkedInu
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
3 900,00 Kč (4 719,00 Kč včetně 21% DPH)
Jazyk:
Česky