LinkedIn jako výkonný nástroj pro osobní branding a získávání zákazníků (MARK28)
Marketing, Digitální marketing - Sociální média
Tento praktický workshop vás provede procesem transformace platformy LinkedIn ve výkonný nástroj pro budování osobní značky a akvizici zákazníků. Zaměříme se na nejnovější strategie a techniky pro vytvoření a prezentaci silné osobní značky na LinkedIn, která přitahuje a zaujímá potenciální zákazníky. Budeme prozkoumávat účinné metody pro zvyšování viditelnosti a angažovanosti na LinkedIn, včetně využití nejnovějších funkcí a trendů pro maximalizaci dosahu vašeho profilu. Tento kurz je zaměřen na předávání praktických dovedností a strategií pro účinné využití LinkedInu jako nástroje pro osobní branding a získávání zákazníků, což je klíčové pro profesionály v oblasti marketingu, podnikání i HR.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Porozumět, jak LinkedIn představuje jedinečnou platformu pro osobní branding a social selling
- Naučit se efektivně využívat funkce LinkedInu pro osobní branding, včetně LinkedIn Stories, Live videí a newsletterů
- Naučit se měřit a vyhodnocovat účinnost svých aktivity na LinkedIn
- Zdokonalit si strategie pro vyhledávání a cílení zákazníků s využitím pokročilých vyhledávacích technik, jako je Boolean Search
- Rozvíjet strategie pro vytváření silné osobní značky, která přitahuje a zaujímá potenciální zákazníky
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Podnikatelé, marketéři, HR profesionálové, obchodníci a obchodní ředitelé
- Zaměstnanci, kteří se zajímají o efektivní prezentaci své firmy nebo osobní značky na LinkedIn
- Všichni, kdo chtějí ovládnout umění Social Sellingu a využít LinkedIn pro rozvoj svého byznysu
Lokalita, termín kurzu
Brno + online (volitelně)
24.1. - 24.1.2025
3 900 Kč
21.3. - 21.3.2025
3 900 Kč
16.5. - 16.5.2025
3 900 Kč
Praha + online (volitelně)
24.1. - 24.1.2025
3 900 Kč
21.3. - 21.3.2025
3 900 Kč
16.5. - 16.5.2025
3 900 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
LinkedIn jako platforma pro osobní branding
-
Rozbor unikátnosti LinkedInu mezi sociálními sítěmi
-
Význam a využití LinkedInu pro osobní branding a Social Selling
-
Definice a vývoj osobní značky na LinkedInu
-
Rozdíly mezi osobním a firemním brandingem
-
LinkedIn jako nástroj pro získávání zákazníků
-
Specifikace cílové skupiny ve vztahu k vašemu podnikání
-
Odhad potřeb cílové skupiny a cesty svého potenciálního zákazníka
-
Definice vlastní výjimečnosti – unikátnost produktů či služeb na trhu
-
Aktivita na LinkedInu – důraz na přidanou hodnotu a užitek pro cílovou skupinu
-
Strategie a nástroje na LinkedIn
-
Nejnovější funkce LinkedInu pro efektivní branding (např. Stories, Live videa)
-
Postupy pro optimalizaci vašeho LinkedIn profilu
-
Techniky pro cílené vyhledávání a networking (Boolean Search, X-Ray search)
-
Význam a přístupy k tvorbě a plánování obsahu
-
Interakce a publikace na LinkedIn
-
Principy a strategie pro účinné publikování na LinkedInu
-
Využití LinkedIn Polls a dalších interaktivních nástrojů
-
Tvorba publikačního plánu a osnovy pro jednotlivé příspěvky
-
Měření a vyhodnocování aktivit na LinkedInu
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
3 900,00 Kč (4 719,00 Kč včetně 21% DPH)
-
Jazyk:
-
Česky