Co je štíhlá administrativa? Nebo Lean management ve službách? Six Sigma znamená 3,4 chyby na 1,000.000 operací. Je toho možné dosáhnout i v administrativě? Pochopitelně že ne. Jsme jen lidé a ne stroje! To ale neznamená, že se o bezchybnost nemáme snažit. Usnadnit si práci, snížit množství prostojů všeho druhu a tím zvýšit motivaci lidí stojí zato. Dáme tvrdé statistice lidský rozměr - Lean management. Cílem je zajistit, že postupy běžně známé z výrobních částí firem budou fungovat i v administrativě a službách.
Vybrané zákaznické reference
HAVEL & PARTNERS s.r.o., Jitka D.
Lean Six Sigma v administrativě a službách - jak přenést výrobní preciznost do služeb (
LEAN5)
"Ze školení byla super hra, hlavně možnost si vyzkoušet totální optimalizaci procesu. Školení je skutečně zábavnou formou."
HAVEL & PARTNERS s.r.o., Lenka R.
Lean Six Sigma v administrativě a službách - jak přenést výrobní preciznost do služeb (
LEAN5)
"Velkým přínosem byla hra - na té se skvěle ukázala spolupráce. Školení super názorné, zajímavé. "
HAVEL & PARTNERS s.r.o., Klára K.
Lean Six Sigma v administrativě a službách - jak přenést výrobní preciznost do služeb (
LEAN5)
"Nejvíce mě zaujalo praktické cvičení, kde bylo názorně vidět zlepšení, kterého jsme dosáhli. Školení super připravené, líbilo se mi a obecně na něm zazněly zajímavé informace. "