Leadership - chování leadera v krizi (MNGM29)
Management, Leadership, koučink
Chce-li úspěšná firma zůstat úspěšnou i v období, které je z nějakého důvodu „krizové“, bude se opírat o lídry, kteří se v tomto období umí nastavit do jiného módu, než ve kterém fungovali v období prosperity. Je potřeba, aby si uvědomili nové role v krizovém managementu, odsunout některé návyky a mnohem více se soustředit na jiný přístup ve vedení lidí. V rámci našeho workshopu se dozvíte vše potřebné o rolích krizového manažera a o změnách, které je nutné nastavit ve Vašem přístupu vedení lidí.
Rozebereme i zákonitosti vedení týmu na dálku. Rovněž se prakticky zaměříme na komunikační dovednosti, které jsou v období změn důležitější než kdy jindy.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Role krizového manažera týmu
-
Nezbytné kompetence úspěšného krizového leadera
-
Dovednost sebepoznání pro optimalizaci vlastních vůdčích schopností
-
Upřímná sebereflexe současných silných a slabých stránek leadera
-
Vedení lidí v období změn a krizí
-
Vedení lidí v náročných obdobích
-
Reakce lidí na vzniklou krizi, co to znamená při jejich vedení
-
Na koho a proč se v náročných obdobích soustředit
-
Emoční atmosféra v prostředí změn
-
Důvěra a příležitost podílet se na jednání
-
Utváření udržitelných vztahů, podpora spolupráce
-
Motivace
-
Povzbuzování vedených zaměstnanců
-
Experimentování, riskování a viditelnost leadera
-
Práce s virtuálním týmem, např. zaměstnanci na homeoffice
-
Praktické příklady, modelové situace
-
Komunikace v období změn
-
Práce s informacemi, prezentace změn kolegům
-
Příprava na jednání, časový harmonogram, klíčové body prezentace
-
Naslouchání obavám i nápadům bez defenzivy
-
Vyhledávání příležitostí pro změnu
-
Učení se ze selhání a z úspěchů
-
Porozumění změnám – podmínka úspěšné realizace
-
Poskytování zpětné vazby
-
Praktické příklady, modelové situace
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)