Komunikace a prezentace v řízení projektů (PRJMK1)
Projektové a procesní řízení, Soft Skills v projektovém řízení
Umění kvalitně řídit projekt obnáší mimo jiné též schopnost a dovednost dokázat optimálně komunikovat jak se členy vlastního projektového týmu, tak i s dalšími stakeholdery. Proto jsou komunikační a prezentační dovednosti projektových manažerů pokládány v jejich činnosti za klíčové. Z těchto důvodů je kurz orientován na rozvoj komunikačních a prezentačních dovedností projektových manažerů.
Pomůže jim lépe pochopit význam a sílu komunikace, stejně jako její druhy, stádia a bariéry. Naučí je zvolit si vhodnou strategii komunikace a rozvinut některé stěžejní komunikační techniky.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
-
Získat komplexní znalosti o komunikaci v projektu, zapojení členů v týmu
-
Získat komunikační a prezentační dovednosti pro projektového manažera
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
-
Projektoví manažeři a konzultanti, kteří se podílejí na práci v projektovém týmu
- Členové týmu
- Vedoucí PMO a pracovníci PMO
Forma výuky
Vzdělávací program je realizován online formou, prezenční formou, a nebo u zákazníka.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Komunikační techniky v praxi
-
Struktura přesvědčivé argumentace
-
Diagnostika, práce s postoji a schopnostmi členů týmu
-
Techniky interakčního psychosociálního učení
-
Praktický nácvik, diskuze
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)