Ostatní Soft skills, Webináře
Říká se, že se více učíme z kritiky než z pochvaly. Aby nám kritika byla užitečná, je klíčové ji umět přijmout a účelně na ni zareagovat. Na webináři společně projdeme jak destruktivní reakce na kritiku, které mohou narušit vztah s komunikačním partnerem, tak praktické nástroje, které naopak kritiku pomohou efektivně vytěžit a vztah s kritizujícím posílit.
Podíváme se na různé typy kritiky – agresivně podanou, vágní zpětnou vazbu, či manipulativní popichování. Podíváme se na rozdíly v reakcích pokud kritika přichází od kolegy, nadřízeného, klienta nebo se odehrává v soukromé rovině.
Na online webináři získáte praktické tipy, jak zvládat vlastní emoce i emoce komunikačního partnera, tak konkrétní komunikační návody pro vedení konstruktivního rozhovoru.
Registrace:
Webinář již proběhl, těšíme se na Vás zase říště!
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Praktické tipy, jak zvládat vlastní emoce i emoce komunikačního partnera
-
Komunikační návody pro vedení konstruktivního rozhovoru
-
Jak přijmout kritiku a účelně na ji reagovat
-
Nástroje pro efektivní využití kritiky a posílení vztahu s kritizujícím
-
Diskuze – prostor pro vaše dotazy
-
Časový rozvrh:
-
1 den (13:00hod. - 14:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
,00 Kč ( ,00 Kč včetně 21% DPH)
Lektor
Mgr. Olga Lošťáková MA, Dis.
Olga se rozvoji měkkých dovedností věnuje od roku 2007 a její školení jsou založená na nácviku pomocí rolových her, kde využívá koučovací přístup. Výsledkem je hlubší sebepoznání účastníka a rychlejší osvojení nových dovedností.
Úspěchem je pro Olgu spokojený klient, který si v rámci spolupráce plní své sny a cíle a vidí reálný přínos školení pro svoji praxi. V práci s klienty využívá zkušenosti získané v rámci manažerského a konzultantského působení v oblasti HR a vzdělávání.
Je autorkou knihy „Empatická a asertivní komunikace“ (Grada, 2020) a spoluautorkou knih „Jak získat úspěch, klid a vyrovnanost“ (Grada, 2017) a „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010).
V roce 2015 získala LIGS AWARDS: Ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2014 v kategorii „Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky (trenér, školitel, lektor, tutor, kouč apod.)“.
Vybrané zákaznické reference
Petr Benda, Petra V.
Jak efektivně reagovat na kritiku (
SSWS19)
"Paní Olga je výborná lektorka. Je to jeden z mála kurzů, kdy mi výklad lektora, celkové vedení kurzu, kvalita prodaných informací a skvělá energie jako taková neskutečně sedly. Moc děkuji za celou tu hodinu a reálně zvažují přihlásit se na její další softskills lekce. Velmi cenná hodina pro mě. Děkuji! "
J&T BANKA, a.s., Tomáš P.
Jak efektivně reagovat na kritiku (
SSWS19)
"Velmi dobře zpracovaný kurz připravený na prostor 1 hodiny. Výborná lektorka."
Kateřina Krejčová, Kateřina K.
Jak efektivně reagovat na kritiku (
SSWS19)
"Byla jsem nadšena, lektorka shrnula vše podstatné za 1 hodinu. Delala jsrm si prinscreeny, abych si všechno zapamatovala a mohla vyzkoušet. Opravdu se kurz lektorce moc povedl, přijemne vystupovala a mám skvěly pocit z kurzu. Kdyby byla k dispozici prezentace, byla bych ráda. Děkuji. :)"
RTS,a.s., Lukáš N.
Jak efektivně reagovat na kritiku (
SSWS19)
"Lektorka byla opravdu profesionál, její kurz byl věcný a velmi dobře podaný, za mě maximální spokojenost"
Moldex/Metric v.o.s., Kateřina V.
Jak efektivně reagovat na kritiku (
SSWS19)
"Lektorka během kurzu uvedla mnoho konkrétních vět, příkladů, jak reagovat na kritiku, aby byly obě strany v pohodě. Také téma práce s emocemi, které při kritice vyvstanou, bylo hodně přínosné."
Groz-Beckert Czech s.r.o., Martina Š.
Jak efektivně reagovat na kritiku (
SSWS19)
"Školení bylo vtipné, hodně to udrželo pozornost :)"