ITIL® 4 Foundation (ITIL1)

Projektové a procesní řízení, Metodiky projektového řízení

ITIL® je nejznámější soubor osvědčených postupů pro implementaci IT Service Managementu na světě. ITIL® verze 4 zavádí IT Service Management optikou systému hodnoty služeb (Service Value System, SVS), který poskytuje ucelený komplexní pohled na to, jak úspěšně přispívat k hodnotě podniku, a také jak využívat koncepty modelů, jako jsou Lean IT, Agile, DevOps a řízení organizačních změn. Tento základní kurz vás zasvětí do hlavních principů, dimenzí a postupů ITIL® 4. Za tento kurz získáte 14 PDU.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Porozumět principům IT Service Managementu
  • Zlepšit schopnost poskytovat IT služby s vyšší hodnotou pro zákazníky
  • Efektivněji spolupracovat s IT týmy a zákazníky
  • Získat znalosti potřebné k úspěšnému složení certifikační zkoušky ITIL® 4 Foundation

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří potřebují porozumět IT Service Managementu
  • Pracovníci a management IT oddělení
  • Zákazníci spolupracující s IT na podpoře obchodních požadavků
  • Zájemci o certifikaci ITIL® 4 Foundation, kteří se potřebují připravit na zkoušku

PeopleCert Membership Essential plan

Tento kurz je nabízený s balíčkem PeopleCert Membership Essential plan, který poskytuje širokou škálu doplňkových materiálů a výhod (všechny zdroje jsou dostupné v anglickém jazyce).

  • Voucher na zkoušku
  • Elektronickou knihu
  • Vybrané Practitioner a Professional zdroje
  • Vybrané výukové materiály a zdroje
  • Vybrané články a webináře

PeopleCert Membership Plus plan

Za příplatek 2 550 Kč lze ke kurzu přikoupit PeopleCert Membership Plus plan, který poskytuje širokou škálu doplňkových materiálů a výhod (všechny zdroje jsou dostupné v anglickém jazyce).

  • Voučer na zkoušku
  • Elektronickou knihu
  • Vybrané Practitioner a Professional zdroje
  • Výukové materiály a odborné články
  • Přístup k více než 150 e-knihám v knihovně PeopleCert
  • Časově omezené zkušební testy (Mock Exams)
  • Předplacený voucher na opakování zkoušky (Take2)
  • Exkluzivní články, webináře a výukové materiály
  • Digitální odznaky
  • Možnost obnovení certifikace prostřednictvím CPD

Tento rozšířený balíček pomůže účastníkům nejen lépe se připravit na certifikační zkoušku, ale také získat přístup k exkluzivním studijním materiálům, které jim umožní dále rozvíjet své znalosti v oblasti IT Service Managementu.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Přehled ITIL® 4
    1. Úvod do ITIL®
    2. Klíčové koncepty ITIL®
  • Rámec ITIL® (The ITIL® Framework)
    1. Čtyři rozměry řízení služeb (The Four Dimensions of Service Management)
    2. Systém hodnoty služeb ITIL® (The ITIL® Service Value System)
  • Klíčové principy ITIL® (The ITIL® Guiding Principles)
    1. Zaměření na hodnotu (Focus on Value)
    2. Začněte tam, kde jste (Start Where You Are)
    3. Postupujte iterativně se zpětnou vazbou (Progress Iteratively with Feedback)
    4. Spolupracujte a podporujte transparentnost (Collaborate and Promote Visibility)
    5. Přemýšlejte a pracujte celostně (Think and Work Holistically)
    6. Udržujte to jednoduché a praktické (Keep It Simple and Practical)
    7. Optimalizujte a automatizujte (Optimize and Automate)
  • Systém hodnoty služeb ITIL® (The ITIL® Service Value System – SVS)
    1. Řízení (Governance)
    2. Řetězec tvorby hodnoty služeb (The Service Value Chain)
    3. Neustálé zlepšování (Continual Improvement)
  • Klíčové procesy ITIL® praktiky (Key ITIL® Practices)
    1. Neustálé zlepšování (Continual Improvement)
    2. Řízení úrovně služeb (Service Level Management)
    3. Řízení změn (Change Control)
    4. Řízení incidentů (Incident Management)
    5. Řízení požadavků na služby (Service Request Management)
    6. Service Desk
    7. Řízení problémů (Problem Management)
  • Další postupy ITIL® (Other ITIL® Practices)
    1. Postupy obecného řízení (General Management Practices)
    2. Postupy řízení služeb (Service Management Practices)
    3. Postupy technického řízení (Technical Management Practices)
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
24 900,00 Kč (30 129,00 Kč včetně 21% DPH)
Vzdělávací partner:
NH Prague Knowledge Centers

Co je to ITIL®

ITIL® je integrovaný soubor procesů a nejlepších postupů pro poskytování IT služeb zákazníkům a je nejrozšířenějším přístupem k IT Service Managementu na světě. Naučte se, jak efektivně snížit náklady vaší organizace na IT, lépe definovat a formalizovat provozní procesy, poskytnout „společný jazyk“ pro obchod i IT a zvýšit celkovou spokojenost zákazníků.

Vybrané zákaznické reference

Master Internet, s.r.o., Martin Ž.
ITIL® 4 Foundation  ( ITIL1)
"Výborný lektor."