ITIL® 4 Foundation (ITIL1)
Projektové a procesní řízení, Metodiky projektového řízení
ITIL® je nejznámější soubor osvědčených postupů pro implementaci IT Service Managementu na světě. ITIL® verze 4 zavádí IT Service Management optikou systému hodnoty služeb (Service Value System, SVS), který poskytuje ucelený komplexní pohled na to, jak úspěšně přispívat k hodnotě podniku, a také jak využívat koncepty modelů, jako jsou Lean IT, Agile, DevOps a řízení organizačních změn. Tento základní kurz vás zasvětí do hlavních principů, dimenzí a postupů ITIL® 4. Za tento kurz získáte 14 PDU.
TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:
- Porozumět principům IT Service Managementu
- Zlepšit schopnost poskytovat IT služby s vyšší hodnotou pro zákazníky
- Efektivněji spolupracovat s IT týmy a zákazníky
- Získat znalosti potřebné k úspěšnému složení certifikační zkoušky ITIL® 4 Foundation
KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří potřebují porozumět IT Service Managementu
- Pracovníci a management IT oddělení
- Zákazníci spolupracující s IT na podpoře obchodních požadavků
- Zájemci o certifikaci ITIL® 4 Foundation, kteří se potřebují připravit na zkoušku
PeopleCert Membership Essential plan
Tento kurz je nabízený s balíčkem PeopleCert Membership Essential plan, který poskytuje širokou škálu doplňkových materiálů a výhod (všechny zdroje jsou dostupné v anglickém jazyce).
- Voucher na zkoušku
- Elektronickou knihu
- Vybrané Practitioner a Professional zdroje
- Vybrané výukové materiály a zdroje
- Vybrané články a webináře
PeopleCert Membership Plus plan
Za příplatek 2 550 Kč lze ke kurzu přikoupit PeopleCert Membership Plus plan, který poskytuje širokou škálu doplňkových materiálů a výhod (všechny zdroje jsou dostupné v anglickém jazyce).
- Voučer na zkoušku
- Elektronickou knihu
- Vybrané Practitioner a Professional zdroje
- Výukové materiály a odborné články
- Přístup k více než 150 e-knihám v knihovně PeopleCert
- Časově omezené zkušební testy (Mock Exams)
- Předplacený voucher na opakování zkoušky (Take2)
- Exkluzivní články, webináře a výukové materiály
- Digitální odznaky
- Možnost obnovení certifikace prostřednictvím CPD
Tento rozšířený balíček pomůže účastníkům nejen lépe se připravit na certifikační zkoušku, ale také získat přístup k exkluzivním studijním materiálům, které jim umožní dále rozvíjet své znalosti v oblasti IT Service Managementu.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Přehled ITIL® 4
-
Úvod do ITIL®
-
Klíčové koncepty ITIL®
-
Rámec ITIL® (The ITIL® Framework)
-
Čtyři rozměry řízení služeb (The Four Dimensions of Service Management)
-
Systém hodnoty služeb ITIL® (The ITIL® Service Value System)
-
Klíčové principy ITIL® (The ITIL® Guiding Principles)
-
Zaměření na hodnotu (Focus on Value)
-
Začněte tam, kde jste (Start Where You Are)
-
Postupujte iterativně se zpětnou vazbou (Progress Iteratively with Feedback)
-
Spolupracujte a podporujte transparentnost (Collaborate and Promote Visibility)
-
Přemýšlejte a pracujte celostně (Think and Work Holistically)
-
Udržujte to jednoduché a praktické (Keep It Simple and Practical)
-
Optimalizujte a automatizujte (Optimize and Automate)
-
Systém hodnoty služeb ITIL® (The ITIL® Service Value System – SVS)
-
Řízení (Governance)
-
Řetězec tvorby hodnoty služeb (The Service Value Chain)
-
Neustálé zlepšování (Continual Improvement)
-
Klíčové procesy ITIL® praktiky (Key ITIL® Practices)
-
Neustálé zlepšování (Continual Improvement)
-
Řízení úrovně služeb (Service Level Management)
-
Řízení změn (Change Control)
-
Řízení incidentů (Incident Management)
-
Řízení požadavků na služby (Service Request Management)
-
Service Desk
-
Řízení problémů (Problem Management)
-
Další postupy ITIL® (Other ITIL® Practices)
-
Postupy obecného řízení (General Management Practices)
-
Postupy řízení služeb (Service Management Practices)
-
Postupy technického řízení (Technical Management Practices)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
24 900,00 Kč (30 129,00 Kč včetně 21% DPH)
-
Vzdělávací partner:
-
NH Prague Knowledge Centers
Co je to ITIL®
ITIL® je integrovaný soubor procesů a nejlepších postupů pro poskytování IT služeb zákazníkům a je nejrozšířenějším přístupem k IT Service Managementu na světě. Naučte se, jak efektivně snížit náklady vaší organizace na IT, lépe definovat a formalizovat provozní procesy, poskytnout „společný jazyk“ pro obchod i IT a zvýšit celkovou spokojenost zákazníků.
Vybrané zákaznické reference
Master Internet, s.r.o., Martin Ž.
ITIL® 4 Foundation (
ITIL1)
"Výborný lektor."