Google Ads a Sklik (MARK30)

Marketing, Digitální marketing - SEO, PPC

Tento kurz nabízí komplexní přehled ve světě PPC reklamy na Google a Seznamu, zdůrazňující jejich roli v marketingovém mixu. Pokrývá široké spektrum témat od základního nastavení reklamních účtů, přes nastavení a optimalizaci různých typů kampaní (včetně vyhledávacích, obsahových, video a produktových kampaní), až po import dat pro efektivnější vedení kampaní. Kurz také zahrnuje metody copywritingu pro reklamní inzeráty, poskytující účastníkům dovednosti potřebné pro identifikaci cílových skupin a úspěšné vyhodnocování a optimalizaci kampaní.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Efektivně integrovat PPC kampaně na Google a Seznam do vašeho marketingového mixu
  • Založit a nastavit reklamní účty pro Google Ads a Seznam Sklik
  • Rozlišovat a interpretovat data mezi Google Ads, Seznam Sklik a Google Analytics, včetně importu dat pro lepší optimalizaci kampaní
  • Nastavit, vyhodnocovat a optimalizovat různé typy marketingových kampaní, včetně kampaní ve vyhledávání, v obsahové síti, video kampaní, a kampaní v mobilních aplikacích

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Marketingoví specialisté a manažeři, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti PPC reklamy
  • Začínající i pokročilí uživatelé PPC, kteří hledají ucelený přehled o možnostech a technikách optimalizace kampaní
  • Podnikatelé a vlastníci webů, kteří chtějí zlepšit výkon svých reklamních online aktivit a efektivně oslovit své cílové skupiny

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Role PPC na Google a Seznam v rámci marketingového mixu 
  • Založení a základní nastavení reklamních účtů 
  • Odlišenosti v měření dat mezi Google Ads, Seznam Sklik a Google Analytics 
  • Import dat z Google Analytics a Google Search Console pro úspěšnější optimalizaci kampaní 
  • Nastavení jednotlivých marketingových kampaní 
    1. Kampaně ve vyhledávání 
    2. Kampaně v obsahové síti (weby třetích stran, Youtube apod.) 
    3. Video kampaně 
    4. Kampaně v mobilních aplikacích 
    5. Produktové kampaně 
  • Identifikace cílových skupin 
  • Vyhodnocování a optimalizace kampaní 
    1. Kampaně ve vyhledávání 
    2. Kampaně v obsahové síti (weby třetích stran, Youtube apod.) 
    3. Video kampaně 
    4. Kampaně v mobilních aplikacích 
    5. Produktové kampaně 
  • Úvod do copywritingu pro reklamní inzeráty 
    1. Metoda 4U 
    2. Metoda WIFM 
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)