Google Ads a Sklik (MARK30)
Marketing, Digitální marketing - SEO, PPC
Tento kurz nabízí komplexní přehled ve světě PPC reklamy na Google a Seznamu, zdůrazňující jejich roli v marketingovém mixu. Pokrývá široké spektrum témat od základního nastavení reklamních účtů, přes nastavení a optimalizaci různých typů kampaní (včetně vyhledávacích, obsahových, video a produktových kampaní), až po import dat pro efektivnější vedení kampaní. Kurz také zahrnuje metody copywritingu pro reklamní inzeráty, poskytující účastníkům dovednosti potřebné pro identifikaci cílových skupin a úspěšné vyhodnocování a optimalizaci kampaní.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Efektivně integrovat PPC kampaně na Google a Seznam do vašeho marketingového mixu
- Založit a nastavit reklamní účty pro Google Ads a Seznam Sklik
- Rozlišovat a interpretovat data mezi Google Ads, Seznam Sklik a Google Analytics, včetně importu dat pro lepší optimalizaci kampaní
- Nastavit, vyhodnocovat a optimalizovat různé typy marketingových kampaní, včetně kampaní ve vyhledávání, v obsahové síti, video kampaní, a kampaní v mobilních aplikacích
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Marketingoví specialisté a manažeři, kteří chtějí rozšířit své znalosti v oblasti PPC reklamy
- Začínající i pokročilí uživatelé PPC, kteří hledají ucelený přehled o možnostech a technikách optimalizace kampaní
- Podnikatelé a vlastníci webů, kteří chtějí zlepšit výkon svých reklamních online aktivit a efektivně oslovit své cílové skupiny
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Role PPC na Google a Seznam v rámci marketingového mixu
-
Založení a základní nastavení reklamních účtů
-
Odlišenosti v měření dat mezi Google Ads, Seznam Sklik a Google Analytics
-
Import dat z Google Analytics a Google Search Console pro úspěšnější optimalizaci kampaní
-
Nastavení jednotlivých marketingových kampaní
-
Kampaně ve vyhledávání
-
Kampaně v obsahové síti (weby třetích stran, Youtube apod.)
-
Video kampaně
-
Kampaně v mobilních aplikacích
-
Produktové kampaně
-
Identifikace cílových skupin
-
Vyhodnocování a optimalizace kampaní
-
Kampaně ve vyhledávání
-
Kampaně v obsahové síti (weby třetích stran, Youtube apod.)
-
Video kampaně
-
Kampaně v mobilních aplikacích
-
Produktové kampaně
-
Úvod do copywritingu pro reklamní inzeráty
-
Metoda 4U
-
Metoda WIFM
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)