Email marketing (MARK24)

Marketing, Obsahový marketing

Emailový marketing je jedním z nejstarších marketingových nástrojů, který však stále vykazuje jednu z nejvyšších účinností. Problémem však bývá, že je často nepochopen a spojován pouze se zasíláním slevových nabídek.

V kurzu si ukážeme nejen jaký vybrat mailingový systém a jak psát emaily, ale především co posílat a jak často. Zároveň se podíváme na to, jak neposílat SPAM a jak jednotlivé kampaně měřit.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Vytvořit úspěšnou mailingovou rozesílku
  • Zvolit, který mailingový systém vybrat
  • Automatizovat mailové rozesílky
  • Měřit a vyhodnocovat mailingové kampaně
  • Překonat spamové filtry

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Ti, kteří mají nebo budují mailovou databázi klientů a chtějí s ní intenzivně pracovat
  • Ti, kteří chtějí vylepšit své e-mail marketingové aktivity

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Email marketing
    1. Proč je to stále dobře
    2. Jaký systém vybrat
  • Co vlastně posílat?
    1. Sleva už netáhne
    2. Jak zjistit spokojenost zákazníka
    3. Víte, že….?
    4. Máme nový produkt
    5. Svátky se blíží
    6. Máte nápad?
    7. Děkujeme za nákup
    8. Neodcházejte
    9. Tak to se nám povedlo
  • Výsledky
    1. Jak poznat dobrou kampaň
    2. Co změnit, když to nefunguje
    3. Jak často posílat emaily
  • Příklady
    1. Jak by to mělo vypadat
    2. Jak neposílat SPAM
    3. Jak by to nemělo vypadat
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený následný kurz:
LinkBuilding (MARK3)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

AVE CZ odpadové hospodářství, Martina H.
Email marketing ( MARK24)
"Prínosný kurz, jednoduché a jasné návody k použitiu. Príjemný školiaci."
VAPOL CZ s.r.o., Rachel K.
Email marketing ( MARK24)
"Školení bylo velmi dobré, oslovilo mě hned prvotní zjišťování našich potřeb a snaha vše zakomponovat do kurzu. Děkuji za mnoho tipů a rad."
next CRE s.r.o., Aneta G.
Email marketing ( MARK24)
"Velmi ochotný školitel, oceňuji široký záběr školení a přehledné informace."