Digitalizace Managementu IT služeb s ITIL® 4 (ITIL2)
Projektové a procesní řízení, Metodiky projektového řízení
Kurz Digitalizace managementu IT služeb s ITIL® 4 poskytuje úvod do moderního řízení IT služeb se zvláštním zaměřením na digitalizaci a optimalizaci procesů za využití digitálních nástrojů jako je ITIL® Maturity Model a ChatGPT. ITIL® 4, což je nejnovější iterace frameworku ITIL®, přináší nové principy a praktiky, které jsou přizpůsobené současným digitálním a technologicky orientovaným pracovním prostředím.
Kurz je veden v českém jazyce, ale všechny poskytnuté učební materiály a certifikační zkouška jsou v anglickém jazyce.
TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:
- Porozumět ITIL® 4 a získat přehled o klíčových principech a best practices
- Zlepšit spolupráci v IT mezi týmy, partnery a dodavateli
- Implementovat moderní technologie jako automatizaci, AI (Artificial Intelligence) a ML (Machine Learning) v řízení IT služeb
- Efektivně řídit IT služby a optimalizovat IT procesy pro zlepšení kvality poskytovaných služeb
KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?
- Projekt manažeři, kteří mají zodpovědnost za IT projekty a jejich efektivní řízení
- Finanční ředitelé, kteří potřebují porozumět investicím do IT služeb a jejich účtování
- IT manažeři, kteří se starají o správu a optimalizaci IT služeb
- Enterprise architekti, kteří se podílejí na návrhu a rozvoji podnikové architektury
- IT konzultanti, kteří se zabývají nastavováním a optimalizací IT služeb
PeopleCert Membership Essential plan
Tento kurz je nabízený s balíčkem PeopleCert Membership Essential plan, který poskytuje širokou škálu doplňkových materiálů a výhod (všechny zdroje jsou dostupné v anglickém jazyce).
- Voucher na zkoušku
- Elektronickou knihu
- Vybrané Practitioner a Professional zdroje
- Vybrané výukové materiály a zdroje
- Vybrané články a webináře
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Úvod do ITIL® 4 a digitální transformace
-
Service Value System (SVS)
-
Systém hodnot služeb ITIL®
-
Práce s ITI®L Maturity Model (ITIL® MM)
-
Nástroj, který umožňuje diagnostikovat procesy, organizace a nástroje pro úspěšnou digitální transformaci
-
Praktická cvičení na reálných scénářích
-
Řízení služeb prostřednictvím čtyř rozměrů
-
Organizace a lidé
-
Informace a technologie
-
Partneři a dodavatelé
-
Hodnota a výstupy
-
Klíčové principy průběžného zlepšování
-
Zlepšování IT procesů a služeb prostřednictvím kontinuálního měření za využití digitálních nástrojů
-
Využití ITIL® Maturity Model
-
Integrace digitálních nástrojů
-
Automatizace, AI (Artificial Intellingence) a ML (Machine Learning)
-
Doporučený předchozí kurz:
-
ITIL® 4 Foundation (ITIL1)
-
Časový rozvrh:
-
3 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
24 900,00 Kč (30 129,00 Kč včetně 21% DPH)
-
Vzdělávací partner:
-
NH Prague Knowledge Centers
Co je to ITIL®
ITIL® je integrovaný soubor procesů a nejlepších postupů pro poskytování IT služeb zákazníkům a je nejrozšířenějším přístupem k IT Service Managementu na světě. Naučte se, jak efektivně snížit náklady vaší organizace na IT, lépe definovat a formalizovat provozní procesy, poskytnout „společný jazyk“ pro obchod i IT a zvýšit celkovou spokojenost zákazníků.