Digitalizace Managementu IT služeb s ITIL® 4 (ITIL2)

Projektové a procesní řízení, Metodiky projektového řízení

Kurz Digitalizace managementu IT služeb s ITIL® 4 poskytuje úvod do moderního řízení IT služeb se zvláštním zaměřením na digitalizaci a optimalizaci procesů za využití digitálních nástrojů jako je ITIL® Maturity Model a ChatGPT. ITIL® 4, což je nejnovější iterace frameworku ITIL®, přináší nové principy a praktiky, které jsou přizpůsobené současným digitálním a technologicky orientovaným pracovním prostředím. Kurz je veden v českém jazyce, ale všechny poskytnuté učební materiály a certifikační zkouška jsou v anglickém jazyce.

TOTO ŠKOLENÍ VÁM POMŮŽE:

  • Porozumět ITIL® 4 a získat přehled o klíčových principech a best practices
  • Zlepšit spolupráci v IT mezi týmy, partnery a dodavateli
  • Implementovat moderní technologie jako automatizaci, AI (Artificial Intelligence) a ML (Machine Learning) v řízení IT služeb
  • Efektivně řídit IT služby a optimalizovat IT procesy pro zlepšení kvality poskytovaných služeb

KDO BY SE MĚL KURZU ZÚČASTNIT?

  • Projekt manažeři, kteří mají zodpovědnost za IT projekty a jejich efektivní řízení
  • Finanční ředitelé, kteří potřebují porozumět investicím do IT služeb a jejich účtování
  • IT manažeři, kteří se starají o správu a optimalizaci IT služeb
  • Enterprise architekti, kteří se podílejí na návrhu a rozvoji podnikové architektury
  • IT konzultanti, kteří se zabývají nastavováním a optimalizací IT služeb

PeopleCert Membership Essential plan

Tento kurz je nabízený s balíčkem PeopleCert Membership Essential plan, který poskytuje širokou škálu doplňkových materiálů a výhod (všechny zdroje jsou dostupné v anglickém jazyce).

  • Voucher na zkoušku
  • Elektronickou knihu
  • Vybrané Practitioner a Professional zdroje
  • Vybrané výukové materiály a zdroje
  • Vybrané články a webináře

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Úvod do ITIL® 4 a digitální transformace
  • Service Value System (SVS)
    1. Systém hodnot služeb ITIL®
  • Práce s ITI®L Maturity Model (ITIL® MM)
    1. Nástroj, který umožňuje diagnostikovat procesy, organizace a nástroje pro úspěšnou digitální transformaci
    2. Praktická cvičení na reálných scénářích
  • Řízení služeb prostřednictvím čtyř rozměrů
    1. Organizace a lidé
    2. Informace a technologie
    3. Partneři a dodavatelé
    4. Hodnota a výstupy
  • Klíčové principy průběžného zlepšování
    1. Zlepšování IT procesů a služeb prostřednictvím kontinuálního měření za využití digitálních nástrojů
  • Postupy řízení IT služeb
  • Využití ITIL® Maturity Model
    1. Integrace digitálních nástrojů
    2. Automatizace, AI (Artificial Intellingence) a ML (Machine Learning)
Doporučený předchozí kurz:
ITIL® 4 Foundation (ITIL1)
Časový rozvrh:
3 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
24 900,00 Kč (30 129,00 Kč včetně 21% DPH)
Vzdělávací partner:
NH Prague Knowledge Centers

Co je to ITIL®

ITIL® je integrovaný soubor procesů a nejlepších postupů pro poskytování IT služeb zákazníkům a je nejrozšířenějším přístupem k IT Service Managementu na světě. Naučte se, jak efektivně snížit náklady vaší organizace na IT, lépe definovat a formalizovat provozní procesy, poskytnout „společný jazyk“ pro obchod i IT a zvýšit celkovou spokojenost zákazníků.