Budování značky (MARK7)

Marketing, Marketingová strategie

Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi. Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Pochopit, jak přistupovat k vlastní značce a její propagaci
  • Určit, jaké kroky učinit, abyste budovali reputaci dle svých představ
  • Chápat souvislosti mezi budováním značky a firemního image
  • Porozumět principu podpory prodeje pomocí budování značky
  • Plánovat rozpočet na budování značky a branding

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a bude synonymem např. pro kvalitu, rychlost, spolehlivost…
  • Všichni zájemci o branding a budování značky

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Značka
    1. Značka vs. image vs. produkt
    2. Kde začit
    3. Vytváříme corporate identity
  • Tvorba správného image
    1. Těžko se prodává tomu, kdo nevěří
    2. Dojem má delší životnost, než informace
    3. Jedna otázka vydá za sto odpovědí
  • Podpora prodeje
    1. I servis je obchod
    2. Udržet si přízeň je težší, než ji získat
    3. Strategické informace
  • Rozpočet
    1. Budování značky nemusí být drahá záležitost
    2. Spokojenost v hlavní roli
    3. Benchmarking
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Doporučený následný kurz:
Marketingová strategie (MARK6)
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)