Budování značky (MARK7)
Marketing, Marketingová strategie
Značka má rozhodující vliv u výrobků, které jsou jen málo odlišné. Zároveň však může být vstupní branou rostoucích firem mezi velké hráče. Správné budování značky a pověsti firmy může být rozhodujícím faktorem při rozhodování zákazníka o koupi.
Budování značky a jejího povědomí však může být pro mnoho marketérů a majitelů firem vnímáno jako věc, která nenese okamžité zisky. Opak může být pravdou a průběžné budování firemní image nemusí být záležitostí statisíců a zároveň může podpořit další prodejní aktivity.
TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:
- Pochopit, jak přistupovat k vlastní značce a její propagaci
- Určit, jaké kroky učinit, abyste budovali reputaci dle svých představ
- Chápat souvislosti mezi budováním značky a firemního image
- Porozumět principu podpory prodeje pomocí budování značky
- Plánovat rozpočet na budování značky a branding
KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?
- Všichni, kteří chtějí vytvořit značku, která bude unikátní a bude synonymem např. pro kvalitu, rychlost, spolehlivost…
- Všichni zájemci o branding a budování značky
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Značka
-
Značka vs. image vs. produkt
-
Kde začit
-
Vytváříme corporate identity
-
Tvorba správného image
-
Těžko se prodává tomu, kdo nevěří
-
Dojem má delší životnost, než informace
-
Jedna otázka vydá za sto odpovědí
-
Podpora prodeje
-
I servis je obchod
-
Udržet si přízeň je težší, než ji získat
-
Strategické informace
-
Rozpočet
-
Budování značky nemusí být drahá záležitost
-
Spokojenost v hlavní roli
-
Benchmarking
-
Doporučený následný kurz:
-
Marketingová strategie (MARK6)
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 17:00hod.)