Blue Ocean Strategy (BOS)
Inovace produktů a procesů, Kaizen a neustálé zlepšování
Již řadu let se diskutuje v podnikatelských kruzích na téma zvyšování konkurenčního prostředí, globalizace a snižování loajality zákazníků ke značkám. To přivedlo manažery řady firem ke snahám porazit konkurenci, nebo se jí vyrovnat snižováním nákladů a změnou přístupu k toku hodnot.
To mívá za následek "krvácení" v cenových válkách s konkurenty, rušení neefektivních činností a propouštění přebytečných zaměstnanců. Proto se takovému přístupu říká "plavat v rudém oceánu".
My se zaměříme na hledání způsobů, ne jak porazit konkurenci, ale jak ji vyřadit ze hry bez využití "krvavých praktik". Jinými slovy: "Jak plavat v modrém oceánu!"
Privátní školení a termíny na míru
Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Zásadní rozdíly mezi rudým a modrým oceánem
-
Typy inovací a strategie modrého oceánu
-
Užitek pro zákazníky / užitek pro firmu
-
Hodnotová křivka odvětví (konkurence)
-
Výzkum trhu, firemní informační systém, databáze
-
SWOT analýza, brainstorming, graf Ishikava,
-
Základní vlastnosti dobré strategie
-
Hodnotová křivka strategie modrého oceánu a její interpretace
-
Formulování strategie modrého oceánu - I. část (jak na to)
-
Vytvořte si podmínky, bez kterých to nepůjde - proces změny firemní kultury
-
Formulování strategie modrého oceánu - II. část (jak na to)
-
Vytvořte si nový tržní prostor
-
Překonejte omezení strategického plánování
-
Navrhněte varianty a vyberte tu nejlepší
-
Naplánujte strategii prosazení (test užitku, určení nákladů, stanovení ceny, vstup na trh)
-
Realizujte stanovené strategie
-
Časový rozvrh:
-
3 dny (9:00hod. - 17:00hod.)