Aktivní telemarketing (OBCH1)
Obchodní dovednosti, Obchodní komunikace
Kurz je určen tel. operátorům, obchodním zástupcům a všem pracovníkům, kteří jsou v telefonickém obchodním kontaktu se zákazníky a kteří chtějí získat sebejistotu při telefonování. Účastníci kurzu posílí komunikační schopnosti a získají základy rétoriky potřebné k efektivní telefonické komunikaci, stejně jako know-how v oblasti telemarketingu, tedy naslouchání, vyjednávání, argumentace, asertivity, zvládání obtížných situací, zpracování námitek atd.
Lokalita, termín kurzu
Brno + online (volitelně)
12.3. - 13.3.2025
6 900 Kč
Praha + online (volitelně)
12.3. - 13.3.2025
6 900 Kč
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Role a kompetence
-
Klíčové kompetence k dosahování úspěchu
-
Práce s postojem, hodnoty, cíle, sebe motivace
-
Rétorika zaměřená na telefonickou komunikaci
-
Navázání a budování vztahu se zákazníkem
-
Strukturování a zdůraznění předávané myšlenky
-
Komunikační nástroje a techniky v telefonické komunikaci
-
Užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu
-
Praktická rétorická a komunikační cvičení
-
Specifika telefonické komunikace
-
Obchodní cíl komunikace
-
Komunikační bariéry v obchodním jednání
-
Druhy telefonátů (aktivní vs. reaktivní telefonáty)
-
Proklientský přístup
-
Argumentace – metody a složky účinné argumentace
-
Námitky – typy námitek a jejich zpracování
-
Námitka, reklamace, stížnost – rozdíly mezi jejich řešením
-
Příprava, struktura, vedení obchodního rozhovoru
-
Příprava telefonického rozhovoru
-
Cíl telefonické komunikace
-
Zahájení rozhovoru, první dojem
-
Oslovení, navázání vztahu se zákazníkem
-
Zachycení důležitých informací v průběhu telefonátu
-
Cílené otázky
-
Konstruktivní návrh řešení, prezentace návrhu řešení
-
Ukončení hovoru se zákazníky
-
Zpětná vazba, hodnocení kvality a rozbor telefonických rozhovorů s doporučením lektora na co se zaměřit v praxi
-
Doporučený předchozí kurz:
-
Telefonická interaktivní komunikace (KOM4)
-
Časový rozvrh:
-
2 dny (9:00hod. - 16:00hod.)
-
Cena za osobu:
-
6 900,00 Kč (8 349,00 Kč včetně 21% DPH)
Vybrané zákaznické reference
S-GUIDE, s.r.o., Lucie M.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Přínosem pro mě bylo vše. Především reakce v některých situacích, ve kterých se nemusím obhajovat. Nebo nepoužívat, ale, bohužel,atd.
Nenapadá mě, co bych mohla vytknout. Školitelka Jana působila velmi příjemně a jako někdo, kdo své práci rozumí, takže to šlo všechno ruku v ruce. Určitě bych doporučila."
LAPP Czech Republic s.r.o., Lucie D.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Velmi dobře zorganizované školení,kde byl prostor řešit konkrétní situace. "
LAPP Czech Republic s.r.o., Tomáš V.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Výborná atmosféra, výhoda malého kolektivu = individuální přístup. Zábavná forma a skvěle připravená lektorka."
SIEGL s.r.o., Jan K.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Velmi pozitivně hodnotím tento kurz. Mnoho jsem se zde zábavnou formou naučil a věřím, že mi to pomůže ke dalšímu rozvoji. Rozhodně bych se rád zúčastnil i dalších školení. "
STRATOS AUTO, spol. s r.o., Leoš L.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Výborný kurz a brainstorming. Velice přínosný, i když náročný. :)
Děkuji."
STRATOS AUTO, spol. s r.o., Josef D.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Přínosný kurz. Věřím, že mi absolvování kurzu pomůže zlepšit mé obchodní výsledky. :-) "
SERVISBAL OBALY s.r.o., Lenka R.
Aktivní telemarketing (
OBCH1)
"Ze školení jsem byla nadšená, sl.Aneta zodpověděla veškeré mé dotazy, které se týkaly mého telefonování zákazníkům a snažila se rozptýlit mé obavy z tel.kontaktu. Super."