Manažerské rozhovory - motivační a hodnotící (MNGM27)
Management, Manažerské dovednosti
Na tomto praktickém workshopu Vás naučíme techniky efektivní zpětné vazby směrem k zaměstnancům. Kurz je určen pro všechny vedoucí pracovníky, kteří chtějí zlepšit atmosféru na pracovišti, lépe pracovat s potenciálem svých zaměstnanců a přecházet konfliktním situacím.
Cílem je umět nastavit úkoly z hlediska motivačního působení, pochopit důležitost uznání pro tým, umět používat zpětné vazby ke kontrole správného pochopení úkolu, seznámit se s jednotlivými typy manažerských pohovorů a vyzkoušet si techniku jejich vedení, naučit se využívat účinné poskytování zpětné vazby.
Naučíme Vás, jak se zachovat v obtížných situacích, např. zvyšující se frustraci na pracovišti, vedení hodnotícího pohovoru s problémovými zaměstnanci apod. Kurz klade důraz na využití získaných poznatků v praxi a jeho součástí je několik modelových situací.
Privátní školení a termíny na míru
Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.
V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.
Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.
Lokalita, termín kurzu
Kontaktujte nás
Náplň kurzu:
Skrýt detaily
-
Osobnost a klíčové dovednosti manažera v interpersonálních vztazích
-
Posuzování a hodnocení práce svého týmu
-
Dovednost správně naslouchat a efektivně se dotazovat
-
Tvorba hodnotícího systému na konkrétní podmínky firmy
-
Typy manažerských rozhovorů
-
Výběrový a přijímací rozhovor
-
Motivační rozhovor
-
Informace a zpětná vazba
-
Hodnotící kriteria a jejich implementace
-
Hodnotící rozhovory
-
Stimulace k rozvoji osobního potenciálu spolupracovníků
-
Uznání, pochvala a kritika
-
Vytýkací rozhovor a pozitivní sdělování kritiky
-
Příprava a vedení rozhovoru
-
Organizační a věcná příprava na rozhovor
-
Struktura a jednotlivé etapy rozhovoru
-
Frekvence a cíle rozhovorů
-
Emoční a věcná stránka rozhovorů
-
Zhodnocení výsledků a přínosu rozhovorů
-
Nástroje vedení rozhovorů
-
Motivační působení úkolů
-
Řízení podle cílů
-
Období adaptace - stanovování cílů u nových pracovníků
-
Delegování a koučování
-
Praktické příklady, modelové situace
-
Časový rozvrh:
-
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)